بهترین هتل های باکو با قیمت مناسب :هتل های بسیاری در شهر زیبای باکو در حال فعالیت هستند که هرکدام ویژگی ها و شرایط خاصی را برای مشتری فراهم می نمایند.
ولی در اینجا قصد داریم 3 هتل را از بابت کیفیت و ارائه خدمات که از مشتری های دائمی به لحاظ ارزان بودن و کیفیت خدمات بهره مند هستند را معرفی نماییم.
اغلب وقتی در اینترنت در مورد هتل های ارزان باکو یا در مورد بهترین هتل های باکو با قیمت مناسب جستجو میکنیم به موارد زیادی برمی خوریم ولی با توجه به تجربه های مشتریان و کارگزاران این 3 هتل را از بابت قیمت مناسب و ارائه خدمات خوب و امکانات و موقیت معرفی می نماییم. امیدواریم مطلب زیر برای عزیزانی که تور باکو را بعنوان سفر تفریحی خود انتخاب می کنند . مفید باشد در ادامه با لست تورز همراه باشیم :

هتل 4 ستاره ariva باکو
هتل 4ستاره Ariva


این هتل واقع در خیابان احمد رجبلی که با ماشین 5 دقیقه با مرکز فاصله دارد و در نزدیکی مرکز خرید گنجیلیک می باشد از لوکیشن و موقعیت مناسبی برخوردار است.
این هتل دارای امکانات:
استخر شنا
امکانات ورزشی
فیتنس
حمام ترک
سونا
پینگ پونگ
میز بازی
کافی شاپ
ارائه صبحانه در اتاق
بار
رستوران
محافظ پارکینگ
صندوق امنیتی
نظافت روزانه
اتاق نظافت
فکس-فتوکپی
تهویه اتوماتیک
و بسیاری از امکانات دیگر
این هتا با داشتن تمامی امکانات و داشتن 4 ستاره یکی از گزینه های خوب برای تور باکو از لحاظ قیمت و ارائه خدمات می باشد.

هتل Af Aqua park ساحلی

هتل Af Aqua park ساحلی


هتل 4 ستاره آف- آکووا پارک واقع در ساحل نوخانی که فاصله ای در حدود 40 دقیقه ای با مرکز شهر دارد.
شاید در اولین نگاه اینطور به نظر می آید که این هتل با فاصله زیاد از مرکز شهر گزینه مناسبی برای اقامت نیست ولی در اشتباه هستید چرا که هتل ساحلی AF با داشتن بیشتر از 400 اتاق متفاوت دارای مشتریان خاص و بسیاری از اقصی نقاط جهان می باشد چرا که این هتل با داشتن امکاناتی نظیر:
ساحل اختصاصی مخصوص هتل AF
محل مخصوص آفتابگیری
تراس های اتاق ها مشرف به ساحل
پارک آبی فوق العاده زیبا و بزرگ
استخر شنا
استخر کودک
امکانات بازی کودک
چترهای ساحلی
اتاق ماساژ
مرکز فیتنس
سونا
بیلیارد
پینگ پونگ
پارک ساحلی
تفریحات شبانه رایگان
بار
ارائه صبحانه در اتاق
سرویس شاتل
محل سیگار کشیدن
اتاق وی آی پی
سرویس کودک
فکس-فتوکوپی
سرویس نظافت روزانه
و بسیاری از امکانات دیگر...
داشتن مراسمات متفاوت و تفریحات شبانه رایگان موجب گردیده که بسیاری از ایرانی های عزیز این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

هتل 3 ستاره Riva

هتل 3 ستاره Riva


این هتل نیز در نزدیکی هتل Ariva و در خیابان احمد رجبلی واقع شده است.
این هتل نیز با توجه به اینکه تمامی  امکانات مشابه هتل های 4 ستاره را دارا می باشد و لوکیشن بسیار مناسبی دارد ولی با داشتن قیمت مناسب نسبت به هتل های نزدیک مرکز شهری مسافران زیادی را پذیرا می باشد.
اینن هتل نیز با داشتن امکانات:
استخر
سونا
حمام وان دار
بار
رستوران
سرویس نظافت روزانه
ترانسفر
صندوق امنیتی
کافی شاپ
محل مخصوص ورزش
و بسیاری از امکانات دیگر توانسته است از لحاظ قیمت و موقعیت و امکانات خود را در رده بهترین هتل های باکو با قیمت مناسب قرار دهد.
این هتل ها در تور نوروز باکو 97 آماده ارائه خدمات برای گردشگران عزیز می باشند. برای رزرو تورهای ارزان با گارانتی شرکت لریک  تنها کارگزار رسمی تور آذربایجان مستقر در باکو که هتل ها فوق و هتل های بیشتر را برای تور نوروز 97 باکو گارانتی نموده است همراه شوید و با شماره 09302221019 اسکندری تماس حاصل نمایید.