بهترین مکانها برای خرید سوغاتی در شهر میلان : میلان بیشترین تعداد فروشگاه ها، مغازه ها و بوتیک ها را در کشور ایتالیا داشته و برای کسانی که به خرید کردن علاقه مند هستند، همانند بهشت است. مثل هر شهر دیگری، این شهر نیز دارای سوغاتی های مختلفی بوده که میتوان آنها را از تمام فروشگاه ها و مغازه های سراسر شهر تهیه کرد. لست تورز در این مقاله سعی کرده تا شما را با سوغات شهر میلان ایتالیا آشنا کند. همینطور این امکان را به توریست ها و گردشگران تور اروپا میدهد تا بهترین مکان ها برای خرید سوغات برای دوستان و خانواده تان را پیدا کنید، پس تا انتها همراه ما باشید. 

سوپرمارکت طراحی لا ریناشنته میلان

مشابه این سوپرمارکت، فروشگاه هارودز در لندن و ساکس آمریکا هستند. میتوان گفت از تمام برندهای معروف و لوکس بین المللی را در لا ریناشنته پیدا کرد. این فروشگاه یک طبقه از خود را به سوپرمارکت بزرگ طراحی به اسم نام آوران عرصه طراحی بین المللی اختصاص داده و میراث مهارت طراحی میلان را در آن برای توریست ها و گردشگران تور ایتالیا به نمایش گذاشته است. اگر میخواهید از این سوپرمارکت برای خود هدایا و یادگاری ببرید، شیشه مورانو از وینین، ظروف آشپزخانه از آلسی و ... را انتخاب کنید. 

سوپرمارکت طراحی لا ریناشنته میلان

استودیو دیمور میلان

اما اگر از بین تمام سوغات میلان به دنبال سوغاتی های خاصی هستید، کورسو را امتحان کنید. این مکان مفهوم گرای استودیو دیمور بوده و مجموعه ای نمایشگاهی افتتاح کرده است. آثار استودیو دیمور به سبک ماکسیمالیسم می باشد. افرادی که این اثار را خلق کرده اند، کارهایشان در بسیاری از مکان ها مهم دنیا مثل ایساپ، هرمس، فندی و ... دیده می شود. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا از این استودیو میتوانند چراغ، کوسن های باکیفیت، گلدان و قطعات هنری با خود ببرند که در چمدان جا می شوند. 

استودیو دیمور میلان

انتشارات گالری هنر کوراینی 121 میلان

کوراینی یک انتشارات و گالری هنری بوده که امروزه تعداد زیادی کتابفروشی اختصاصی در کشور ایتالیا داشته که از مهم ترین آن ها در ویا ساوونا در میلان می باشد. شاخه انتشارات این گالری هنر به این دلیل افتتاح شده تا پیوندی بین طراحی، نشر، عکاسی، گرافیک و هنر را مطالعه کرده که البته نتیجه ان بسیار عالی و دلپسند بود. تمام محصولاتی که در این انتشارات میبینید، از هنرمندان، طراحان، تصویر گردان و همکاران نزدیکشان با نویسندگان ساخته شده اند. مجموعه کتاب ها در کنار اشیای تزئینی کوچک و طرح های چاپی برای میز قهوه خوری و یا دیوار خانه از جمله سوغاتی هایی است که در این مکان میتوان پیدا کرد. 

انتشارات گالری هنر کوراینی 121 میلان

پاستیچریا کوکی در میلان

پانتون نام یک نان و سنت غذایی کریسمس در تمام کشور ایتالیا بوده که از میلان الهام گرفته شده است. بنابراین بهترین نان های پانتون را در شهر میلان پیدا خواهید کرد. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که به دنبال خرید خوراکی به عنوان سوغاتی از میلان هستند، نان پانتون را به آن ها پیشنهاد می کنیم. پانتون یک نان بلند به شکل گنبد بوده که بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا آن را کیک هم میدانند. چرا که سبک و پف کرده بوده و یوی خوب کره میدهد. بسیاری از مردم به این نان میوه شکری و پوست پرتغال اضافه می کنند تا کمی طعم شیرین بدهد. این نان بیشتر در کشور ایتالیا به اندازه صنعتی تولید شده ولی در شهر میلان به روش سنتی آماده می شود. از بهترین مکان ها برای خوردن و یا خریدن این نان، پاستیچریا کوکی، یک موسسه بسیار معروف را میتوان نام برد که از سال 1936 فعالیت می کرده. 

پاستیچریا کوکی در میلان

بازار عتیقه جات ناویگلی میلان

سوغاتی های تک و خاص را میتوان از بازار عتیقه جات ناویگلی در آخرین یکشنبه های هر ماه پیدا کرد. در این یکشنبه ها، غرفه های این بازارچه مملو از توریست ها و گردشگران تور ارزان ایتالیا خواهد شد. در بازار عتیقه جات ناویگلی انواع و اقسام رومیزی های لینن سفید سنتی با قلاب بافی، لبه های توری، چراغ های قرون وسطایی، کت و دامن های خاص با طراحی های نفیس قدیمی، ظروف شیشه ای و ... به فروش میرسد. این بازار هر روز هفته از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر باز می باشد. 

بازار عتیقه جات ناویگلی میلان