بهترین مکان ها برای کمپینگ در مالزی : مالزی به خاطر قرار داشتن در خط استوایی، طبیعت استوایی و زیبای بسیاری دارد. این طبیعت ها مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران در مالزی است. اکثر این طبیعت ها برای اردوزنی و کمپینگ مناسب هستند. در این مقاله برای توریست ها و گردشگران بهترین مکان ها برای کمپینگ در مالزی را معرفی کرده ایم تا اگر در سفر خود به این کشور هوس کمپینگ کردند، بهترین مکان را انتخاب کنند.

کمپ اقامتی تادوم هیل در مالزی

اگر این منطقه را برای کمپینگ انتخاب کردید، قرار است حسابی خوش بگذرانید. تادوم هیل مملو از صخره هایی به مانند زمرد، تپه های سنگ آهکی و آبشار هایی می باشد که از بین اینها می گذرد. بیشتر چیزهایی که در این منطقه ساخته شده اند، از جنس بامبو هستند. از جمله فعالیت هایی که در این کمپ اقامتی مالزی میتوانید انجام دهید و سرگرم شوید، شنا در دریاچه، غواصی، قایقرانی با قایقی از بامبو و ... می باشد.

کمپ اقامتی تادوم هیل در مالزی

پارک ملی اندو رمپین مالزی

این پارک ملی از رودخانه های اندو و رومپین رد شده و یک جنگل بارانی قدیمی می باشد. چیزی که در مورد این پارک شما را به خود جذب می کند، آبشارهای معروف و مسیر جنگلی فوق العاده اش است. همینطور روستایی به نام اورنگ اسلیس نیز در جوار رودخانه های این پارک ملی قرار دارد. بهترین مکان در این پارک ملی برای توریست ها و گردشگران تور مالزی تا چادرهای کمپینگ خود را برپا کنند، کوالا جاسین، کوالا مونگگ، اوپه گالینگ و تپه هامپار می باشد. اگر همراه با راهنما به کمپینگ در پارک ملی اندو رمپین رفته باشید، میتوان از آنها برای آماده کردن تجهیزات کمک بگیرید. غواصی در دو رودخانه پارک از جمله تفریحات مورد علاقه مردم است. هزینه ورود به این پارک برای هر نفر پنج دلار می باشد.

پارک ملی اندو رمپین مالزی

جاندای بایک در کوالالامپور

یکی از بهترین کمپینگ هایی که تابحال تجربه خواهید کرد، کمپینگ در منطقه جاندای بایک کوالالامپور است. این منطقه تقریبا 45 دقیقه با کوالالامپور فاصله داشته و یکی از زیباترین منطقه های طبیعی این شهر محسوب می شود توریست ها و گردشگران با بازدید از این منطقه میتوانند خانه های زیبایی را ببینند که از بین آن ها آبشارهای و رودخانه هایی می گذرد و به وسط جنگل میرسد. غروب های جاندای بایک یکی از زیباترین چشم اندازهای کوالالامپور است. تماشای پرندگان، شنا در آبشارها، قایق سواری، پیاده روی در جنگل ها و ... از جمله امکانات سرگرم کننده این منطقه می باشد. همینطور یک موزه بومی در رابطه با تاریخ و فرهنگ این منطقه نیز موجود است. در اخر پیشنهاد ما برای کمپینگ در این منطقه اقامت ساحلی در Sailor's Nest Homestay است.

جاندای بایک در کوالالامپور

آبشار شیب دار مالزی

این آبشار روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برای بازدید توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی و مردم باز است، دلیل آن هم برای تحقیقات اداره شیلات سلانگور می باشد. برای بازدید از این آبشار میتوانید از طریق سایت ها رزرو کرده و یا با لیدر ارودگاه تماس بگیرید. فراموش نکنید که قبل از بازدید حتما باید شرایط آب و هوایی را برای جلوگیری از سیل های فوری در نظر بگیرید. برای رسیدن به این آبشارهای شیب دار نود دقیقه روی پل های معلق رودخانه باید پیاده روی کنید.

آبشار شیب دار مالزی

کمپینگ جنگل بارانی در جزایر پرهنتیان

یکی از بهترین مکان هایی که میتوان برای کمپینگ و اردو پیشنهاد کرد، ارودگاهی در جنگل بارانی پرهنتیان، درست در کنار ساحل شنی و دریای فیروزه ای می باشد. پیشنهاد ما برای اینکه از کمپینگ خود در این منطقه لذت ببرید این است که تمام مشغله ها را فراموش کرده و چند روزی را به شنا، غواصی، استراحت در غارها، اسکی روی اب ها و پیاده روی در جنگل های این بهشت بگذرانید.

کمپینگ جنگل بارانی در جزایر پرهنتیان

جنگل تفریحی سونگای کونگکاک مالزی

در این جنگل تفریحی رودخانه کانگکاک قرار داشته که یکی از شناخته شده ترین رودخانه های مالزی است. در ایت جنگل تفریحات بسیاری برای سرگرم کردن وجود دارد مثل پیک نیک در کنار رودخانه های کم عمق، شنا در رودخانه ها، استفاده از باربیکیو، پیاده روی به صورت تنها و یا گروهی در جنگل و ... . برای ورود به این پارک تفریحی افراد بزرگسال 20 رینگیت باید بپردازند و کودکان زیر دوازده سال میتوانند رایگان از پارک دیدن کنند. اگر خیال برپا کردن اردوگاه دارید، شبی 2.50 رینگیت باید بپردازید، همینطور اجاره چادر شش نفره برای هر نفر پنج دلار می باشد.

جنگل تفریحی سونگای کونگکاک مالزی

جزیره ماموتیک در مالزی

این جزیره فوق العاده و بسیار زیبا بهترین مکانی است که در آن میتوان کمپ برپا کرد. ارودگاه این جزیره درست وسط ساحل شنی و سفید جزیره ماموتیک قرار داشته و آب های زلال و شفافی به رنگ فیروزه ای دارد. از لذت بخش ترین کارهایی که در جزیره ماموتیک میتوان انجام داد پیاده روی و تماشای مرجان ها و ماهی های فوق العاده آن است. برای بازدید از این منطقه میتوانید قایقی از جاده کوتا کینابالو اجاره کرده و ده دقیقه ای به جزیره ماموتیک برسید.

جزیره ماموتیک در مالزی

ارتفاعات کامرون مالزی

و در آخر بهترین و کامل ترین مکان برای کمپینگ در مالزی ارتفاعات کامرون می باشد. این منطقه خاطر طبیعت زیبایی که داشته یکی از بهترین مناطق برای کمپینگ می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی این منطقه را به خاطر زمین کوهستانی و آب و هوای سرد دوست دارند. همچنین میتوانند در مسیر رفت و آمد خود مزارع چای و توت فرنگی را از نزدیک ببینند. بهترین نقطه از ارتفاعات کامرون برای کمپینگ کوه برینچانگ و سونگای پاو کمپ سایت می باشد. قبل از سفر حتما چک کنید که تجهیزات کمپینگ، غذا و آب را به همراه خود برده باشید.

ارتفاعات کامرون مالزی