بهترین محله های استانبول برای زندگی : یکی از محله هایی که ثروتمندان و هنرمندان ترکیه در استانبول زندگی میکنند، محله ببک بوده که در بخش اروپایی این کشور قرار داشته و چشم اندازی زیبا به سمت تنگه بسفر دارد. محله ببک که یکی از بهترین محله های استانبول برای زندگی شناخته شده، ساختمان ها و بناهای بسیار زیبا و شیکی برای اقامت و زندگی داشته، همچنین رستوران ها و کافه هایی که در این قسمت هستند به خاطر محبوب بودن و کیفیت خوب، همیشه شلوغ و البته عامل ترافیک در این محله هستند. در این محله دانشگاه بسفر قرار داشته که یکی از دانشگاه های رتبه برتر آموزش در ترکیه شناخته میشود. همینطور پارک ببک یکی از بهترین پارک ها در استانبول بوده که مردم زیادی وقت خود را در آن میگذرانند.

بهترین محله های استانبول برای زندگی

محله باکرکوی یکی دیگر از بهترین محله های استانبول برای زندگی

محله بسیار مهم از نظر اقتصادی و تجاری در استانبول، محله باکرکوی بوده که وضعیت اقتصادی بسیار خوبی به خاطر داشتن مراکز خرید لوکس، سینماها، کافه ها و رستوران ها داشته و افراد ساکن در این محله وضعیت اقتصادی بسیار خوبی دارند. یکی از بهترین مراکز خرید در این محله مرکز خرید کاپاسیتی استانببول میباشد. ویژگی خوب محله باکرکوی نزدیک بودن به دریای مرمره و ساحلی بسیار زیبا همراه با غرفه هایی که انواع غذاهای دریایی خوشمزه را برای شما آماده میکنند.

محله باکرکوی یکی دیگر از بهترین محله های استانبول برای زندگی

محله سلطان احمد از بهترین محله های استانبول برای زندگی

اگر به تاریخ علافه مند هستید، شاید بهترین مکان برای اقامت و زندگی شما، محله سلطان احمد مناسب است. این محله تاریخی که یکی از قدیمی ترین محله های استانبول شناخته میشود جاذبه های تاریخی زیادی که میتواند توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول را به خود جذب کند دارد، مثل ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ. همینطور رستوران ها و کافه های آن نیز بسیار محبوب و دنج بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند. از نظر مراکز خرید، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این محله، مرکز خرید کاروسل استانبول بوده که از نظر قیمت و کیفیت بهترین مکان برای خرید میباشد.

محله سلطان احمد از بهترین محله های استانبول برای زندگی

محله بی اغلو از بهترین محله های استانبول برای زندگی

یکی دیگر از بهترین محله های استانبول برای زندگی میتواند محله بی اغلو باشد. اگر به دنبال آرامش و و کمی سکوت هستید، بهترین محله را برای اقامت انتخاب کرده اید. بی اغلو بیشتر حالت محلی داشته و مردمانی میهمان نواز و مهربان دارد. تقریبا تمام کسانی که نزدیک به میدان استقلال در این محله زندگی میکنند، بسیار سرزنده و شاد هستند. شاید اگر به استانبول سفر کرده باشید اسم خیابان استقلال استانبول را شنیده باشید. این خیابان به خاطر داشتن بوتیک ها، مراکز خرید و رستوران های ارزان قیمت مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران قرار گرفته.

محله بی اغلو از بهترین محله های استانبول برای زندگی

کادیکوی استانبول از بهترین محله های استانبول برای زندگی

اگر به دنبال بهترین و بروزترین لباس های شب در استانبول هستید، محله کادیکوی استانبول را از دست ندهید. این محله که در بهش آسیایی استانبول میباشد محل رفت و آمد بسیاری از توریست های ایرانی بوده که خیلی هم در این محله راحت بوده اند. مراکز خرید کادیکوی قیمت های بسیار خوبی نسبت به دیگر محله ها داشته و منطقه خوبی برای خرید میباشد. 

کادیکوی استانبول از بهترین محله های استانبول برای زندگی

شما میتوانید با کلیک بر روی هرکدام از لینک های زیر، با لحظه آخری ترین تورهای دنیا در لست تورز آشنا شوید :

تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل