گرجستان که دریونان که به معنی زمین کشاورزی از قله کوه های قفقاز تا ساحلی سنگی دریای سیاه و جنگل های سرسبزهمگی برزیبایی های این مکان افزوده است. این کشور در سواحل دریای سیاه قرار گرفته و مرز بین اروپا و آسیا را تشکیل می‌دهد. هرکدام از شهرهای گرجستان به تنهایی مکان خوبی برای تفریح و سفر شما خواهد بود.جاذبه های طبیعی زیبای گرجستان شامل تاکستانهای سرسبز و دره های بزرگ  چشم نواز و کوههای بلند  و ساحل های زیبا وکلیساهای قدیمی همه در یک سفر شمارا به دوباره دیدن این شهر مشتاق خواهد کرد..تفلیس زیبا ،که ترکیبی ازهنرهای مدرن، نئوکلاسیک، هنرهای زیبا، هنر نیو، و مدرن است. به تفلیس گرجستان یکی از شهرهای تاریخی و مهم این کشور حساب میشود .همچنین گرجستان یک مقصد گردشگری محبوب در تمام طول سال است!در هر زمان از سال میتوانید برای سفر با تور گرجستان به این کشور اقدام کنید چرا که با توجه به موقعیت جغرافیایی گرجستان از شمال با صخره های کوه شمالی روسیه پر برف و از جنوب با ترکیه و ارمنستان و در شرقی ترین قسمت خود با جمهوری اذربایجان هم مرز و است اب و هوای متنوعی دارد که اکثرا مناطق گرمسیری است. تابستان ها در اینجا گرم و مرطوب هستند، و زمستان ملایمی دارد.

گرجستان

زمان مناسب سفر به گرجستان:

بهار (مارس تا می):بهتر است در ماههای بهاربه گرجستان بروید چرا که هوا نه خیلی گرم و نه خیلی سرد و معتدل است و گاهی بارش پراکنده ای را در سفر خواهید دید. ماه می رطوبت بیشتری دارد.

تابستان (ژوئن تا اوت):درجه حرارت متوسط ​​در طول تابستان در گرجستان بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد است که به این معنی است که در طول این مدت گرم است.

پاییز (سپتامبر تا نوامبر):گرجستان در پاییز زیباتر از همیشه با درختان چند رنگ وبارش های گاه و بی گاه دیده میشود. یک هوای کاملا پاییزی و خنک را شاهد خواهید بود که در انتهای نوامبر به سردتر میشود.

زمستان (دسامبر تا فوریه):آب و هوا در گرجستان در زمستان معمولا بسیار سرد و برفی است. اگر علاقه مند به ورزش های زمستانی هستین گرجستان یک مکان ایده آل برای شماست

با دانستن این اطلاعات آب و هوایی به راحتی میتوانید در فصل مورد نظر خود یک سفر هیجان انگیز را  با تور گرجستان تجربه کنید.