بهترین ساحل های عمومی دبی : دبی یکی از شهرهای ساحلی و البته تفریحی در امارات متحده عربی بوده و سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر را به خاطر همین تفریحات متنوع، هتل های مختلف، سواحل، مراکز خرید و ... به سمت خود می کشاند. دبی علاوه بهترین تفریحات در دنیا، دارای بهترین سواحل عمومی نیز می باشد. هرکدام از این سواحلی که در ادامه برای توریست ها و گردشگران تور دبی معرفی خواهیم کرد بسیار تمیز، دارای امکانات رفاهی، خدمات ساحلی خوب و ... می باشند. همینطور این سواحل از جمله سواحلی هستند که توریست ها و گردشگران میتوانند به همراه خانواده و دوستان به صورت رایگان از آن ها دیدن کنند. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با بهترین ساحل های عمومی دبی آشنا شوید. 

ساحل عمومی جمیرا دبی

از محبوب ترین و بهترین ساحل های عمومی این شهر بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوان به ساحل جمیرا اشاره کرد. این ساحل مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگرانی بوده که همراه با خانواده به دبی سفر کرده و می خواهند تفریحات خوبی در کنار ساحل داشته باشند. در ساحل جمیرا یک فضای مخصوص به والیبال و مسیر پیاده روی برای ورزش و تفریح وجود دارد. همینطور یک کتابخانه نیز در این ساحل قرار داشته و توریست ها میتوانند بعد از مطالعه، کتاب های قرض گرفته شده را به هرکدام از باجه های کتابخانه در قسمت های مختلف ساحل بدهند. از تفریحات رایج و معمول توریست ها و گردشگران در این ساحل دبی، دراز کشیدن زیر نور خورشید و مطالعه کردن می باشد. همچنین میز و صندلی هم در این ساحل وجود داشته تا بتوانید کتاب خود را پشت میز بخوانید. دلیل اهمیت و محبوب بودن این ساحل موقعیت مکانی خوب و تمیز بودن آن است. این ساحل به مرکز خرید مرکاتو، یکی از محبوب ترین مراکز خرید شهر بسیار نزدیک می باشد. امنیت در این ساحل با وجود نگهبان ها کاملا برقرار است. 

ساحل عمومی جمیرا دبی

ساحل دبی

از دیگر سواحل دبی که هم سطح با ساحل جمیرا می باشد، ساحل عمومی دبی است. این ساحل فضای بسیار بزرگی داشته و در آن انواع و اقسام تفریحات مختلف و متنوع انجام می شود. از جالبترین قسمت های آن، عکس گرفتن با شترهای عربی می باشد. این ساحل برای خانواده ها بهترین ساحل عمومی با امکانات رفاهی بوده و برای کودکان نیز تفریحاتی دارد. محوطه ای از ساحل به فضای بازی برای کودکان و قطار برای جابجایی توریست ها در ساحل اختصاص داده شده است. در کنار امکانات تفریحی ارائه شده، تقریبا 41 رستوران و 25 فروشگاه و مغازه برای خرید سوغاتی و هدایا در این ساحل وجود دارند. توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی از این ساحل چشم انداز زیبایی به سمت چرخ و فلک بزرگ دبی خواهند داشت.  

ساحل دبی

پارک ساحلی الممزر دبی

بعد از جمیرا و ساحل عمومی دبی، پارک ساحلی الممرز نیز یکی دیگر از بهترین ساحل های عمویم دبی لقب گرفته است. این پارک نه تنها بین مردم محلی، بلکه بین توریست ها و گردشگران نیز بسیار پرطرفدار می باشد. پارک ساحلی الممرز در زمینی به وسعت 106 هکتار ساخته شده و بوسیله نگهبان ها و گاردهای ساحلی مراقبت می شود. به دلیل امنیت بسیار بالایی که این پارک داشته، بسیاری از خانواده این ساحل را برای تفریح و خوش گذرانی انتخاب می کنند. در این پارک ساحلی میتوان روی چمن ها دراز کشید و پیک نیک به راه انداخت. همینطور کودکانتان میتوانند در قسمت مخصوص کودکان بازی کنند. در پارک ساحلی الممرز یک سالن آمفی تئاتر هم وجود داشته که برای هر مناسبت مختلف، برنامه های متنوعی برگزار می کند. یکی از جذاب ترین ویژگی های این پارک ساحلی که توریست ها را به سمت خود جذب کرده این است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه این ساحل به زنان و کودکان اختصاص می یابد و بانوان مسلمان میتوانند به راحتی در این ساحل تفریح کرده و شنا کنند. 

پارک ساحلی الممزر دبی

ساحل لامر دبی

ساحل لامر دارای سه قسمت لامر جنوبی، لامر شمالی و لاگونا می باشد. این ساحل زیبا بین خلیج جمیرا و پرل جمیرا قرار داشته و دارای 85 مغازه و فروشگاه، کافه ها و رستوران های مختلف و تفریحات متنوع و جذاب می باشد. این ساحل دبی نیز برای تفریح خانواده ها بسیار مناسب بوده و در طول سال برگزار کننده بسیاری از رویدادهای هنری و تفریحی می باشد. محوطه بازی هوا هوا در این ساحل، محوطه ای برای بازی کودکان بوده و اولین زمین بازی بادکردنی در خارج از شرق آسیا می باشد. این زمین بازی شبیه به یک گنبد بوده و دارای مکان های بلند بسیار می باشد. 

ساحل لامر دبی

ساحل الصفوح دبی

این ساحل بین نخل حمیرا و تفرجگاه مدینه قرار دارد. هرچند مثل دیگر سواحلی که تاکنون معرفی کرده ایم، معروف نباشد اما نامش در لیست بهترین ساحل های عمومی دبی قرار گرفته. در امتداد این ساحل جاده شاه سلمان بن عبدالعزیز السعود قرار دارد. ساحل الصفوح به ساحل مخفی و ساحل قصر سیاه نیز معروف می باشد. این ساحل فضایی بسیار آرام و خلوت داشته و دارای رستوران ها، امکانات رفاهی و فروشگاه ها و مغازه های مختلفی می باشد. 

ساحل الصفوح دبی