بهترین رستوران های گیاهی استانبول : بعد از مراکز خرید، یکی دیگر از ویژگی های استانبول که باعث جذب توریست ها و گردشگران شده، غذاها و خوراک های خوشمزه است. بسیاری از توریست های و گردشگران تور استانبول بعد از یکبار امتحان کردن غذاهای اصیل ترکی عاشق آن ها شده اند. اما اگر راجب به فرهنگ غذایی این کشور اطلاعات داشته باشید، میدانید که بسیاری از غذاهای این کشور را کباب ها و غذاهای گوشتی تشکیل داده اند، به همین خاطر ممکن چندان برای کسانی که گیاهخوار هستند مناسب نباشد. اما استانبول به فکر گیاهخواران هم بوده و چندین رستوران مخصوص گیاهخواران در سراسر شهر راه انداخته که در ادامه بهترین آن را برای شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران زنجبیل استانبول

یکی از قدمت دارترین و محبوب ترین رستوران های گیاهی در سراسر استانبول، رستوران زنجبیل می باشد. این رستوران در منوی غذایی خود انواع و اقسام و اقسام غذاهایی که با گوشت، مرغ و ماهی تهیه می شوند را ارائه کرده است. اما یکی از دلایل اصلی گیاهخواران که به این رستوران علاقه مند شده اند، استفاده از باکیفیت ترین و تازه ترین مواد اولیه است. توریست ها و گردشگران میتوانند در این رستوران سه وعده غذایی ناهار، شام و صبحانه را از بین غذاهای ترکی و بین المللی میل کنند. منوی غذایی این رستوران به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده بنابراین در انتخاب خود دچار مشکل نخواهید شد.

رستوران زنجبیل استانبول

رستوران بی نوی استانبول

یکی از ویژگی های بسیار خوب این رستوران استانبول این است که تمام غذاهای خود را بدون استفاده از فرآورده های لبنی حیوانی به توریست ها و مشتریان خود ارائه میدهد. به همین خاطر آن افرادی که جدا از گوشت، فراورده های لبنی و حیوانی هم مصرف نمی کنند، میتوانند با خیال راحت در رستوران بی نوی غذا نوش جان کنند. این رستوران در منوی غذایی خود هیچ مرغ، ماهی و گوشتی نداشته و تنها غذاهای گیاهی، برگرهای گیاهی، غلات و حبوبات و نوشیدنی های سالم و گیاهی سرو می کند.

رستوران بی نوی استانبول

رستوران کامیونیتی کیچن استانبول

از دیگر رستوران های گیاهی معروف در استانبول میتوان به رستوران کامیونیتی کیچن اشاره کرد. این رستوران توانسته به سرعت طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول و همینطور مردم محلی پیدا کند. این رستوران استانبول هم برای گیاهخواران و هم برای گوشت خواران منوی غذایی داشته و به همین خاطر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

رستوران کامیونیتی کیچن استانبول

رستوران تاواناراسی استانبول

اگر رستورانی گیاهی با فضای صمیمی، دنج و دوستانه میخواهید، رستوران تاواناراسی را انتخاب کنید. این رستوران در طبقه بالای یک ساختمان قرار داشته به همین خاطر بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول آن را نمیشناسند و یا خیلی سخت پیدا می کنند. رستوران تاواناراسی یکی از بهترین رستوران های گیاهی در استانبول است. طعم غذاهای این رستوران استانبول را در هیچ جای دیگر امتحان نخواهید کرد. یکی از دیگر ویژگی های خوب این رستوران، هزینه بسیار خوبی است که دارد.

رستوران تاواناراسی استانبول