بهترین رستوران های استانبول : استانبول معروفترین شهر ترکیه بوده که به خاطر داشتن مراکز خرید فوق العاده، جاذبه های گردشگری مدرن و تاریخی، سواحل جذاب و زیبا و ... بین تمام دنیا شناخته شده است. این شهر بهترین ها را در خود جمع کرده و بین ایرانیان نیز بسیار محبوب می باشد. این شهر رستوران های بسیار خوبی هم داشته که پیشنهاد می شود حتما یکی از آن ها را امتحان کنید! رستوران های این شهر انواع و اقسام غذاهای ترکی، بین المللی، دریایی و ... را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول سرو می کند. 

رستوران لب دریا استانبول

این رستوران استانبول روی پشت بام قرار داشته و یکی از بهترین شام های اعیانی را برای توریست ها و گردشگران با چشم اندازی فوق العاده به سمت شهر سرو می کند. استانبول رستوران های خوب زیادی دارد اما رستوران لب دریا چیز دیگریست! این رستوران توانسته از بسیاری از رقبای خود بهتر باشد و لقب بهترین رستوران شهر را به خود اختصاص دهد. منوی غذایی رستوران لب دریا برای تمام ذائقه ها مناسب بوده و شامل شیشلیک بره با آلو، انواع و اقسام پاستا، برج تند با آجیل کاج، غذاهای دریایی مثل لینگوئینی با سالمون، کالاماری، سالاد مرغ بریان تایلند با فلفل قرمز کباب و ترشی انبه، میگو و ... می باشد. این رستوران دارای دو شعبه دیگر نیز هست. 

رستوران لب دریا استانبول

رستوران میکلا استانبول

یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول، رستوران میکلا است. این رستوران روی پشت بام هتل مارمارا پرا استانبول قرار داشته و در سال 2005 افتتاح شده است. این هتل به خاطر چشم انداز فوق العاده زیبایی که به سمت شهر و جاذبه های معروف مثل مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی دارد، توانسته طرفداران بسیاری برای خود جمع کند. جالب اینجاست که بدانید سرآشپز این رستوران صاحب آن بوده و برای طراحی داخلی رستورانش از تم ترکی اسکاندیناوی استفاده کرده است. به تازگی غذاهای سنتی و جدید آناتولی نیز به منوی غذاهای بین المللی و ترکی خود اضافه کرده. 

رستوران میکلا استانبول

رستوران کیزکوله سی استانبول

این رستوران بین دو قاره  اروپا و آسیا، در عمارت آیکنیک در جزیره کوچکی بین ورودی بسفروس و اوسکودار قرار دارد. قدمت این رستوران به زمان بیزانسی ها برگشته و حکایات و داستان های بسیاری برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول به همراه دارد. این عمارت به تنهایی بسیاری از توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب می کند. رستوران کیزکوله سی استانبول انواع و اقسام غذاهای عثمانی، ترکی و بین المللی را در وعده های ناهار و شام سرو خواهد کرد. 

رستوران کیزکوله سی استانبول

رستوران 360 استانبول

360 در استانبول رستورانی است که تا به امروز موفق به دریافت جوایز بسیار زیادی شده. این رستوران درست در بالای یک عمارت مربوط به قرن نوزدهم قرار داشته و به خاطر شیشه ای بودن دیوارهایش چشم اندازی پانورامیکی به سمت استانبول دارد. شاید به همین خاطر است که نام آن را 360 گذاشته اند. توریست ها و گردشگران در این رستوران میتوانند جدا از میل کردن یک غذای خوشمزه، به سرگرمی و نوشیدن یک نوشیدنی محلی سرگرم شوند. منوی غذایی رستوران 360 شامل مزه ها ترکی، غذاهای هندی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای مدیترانه ای و ... می باشد. 

رستوران 360 استانبول

رستوران چانگا استانبول

این رستوران داخل یک عمارت تاریخی و قدمت دار به اسم آرت نوویو صد ساله قرار داشته و چانگا نیز یک رستوران بازسازی شده است. این رستوران در منوی غذای خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را به توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول ارائه میدهد. یکی از ویژگی های جالب این رستوران سقف شیشه ای آشپزخانه اش بوده و توریست ها و میهمانان میتوانند از طریق آن داخل آشپزخانه را نگاه کنند. طراحی دکوراسیون داخلی آن نیز توسط هنرمندان معروف ترکیه ای به اسم احمد الهان، کنون تولون و فرهان کیزیلتپ انجم شده است. رستوران چانگا استانبول به تازگی موفق به افتتاح دومین شعبه خود به اسم موزدچانگا شده است. 

رستوران چانگا استانبول