همه در سفرشان به شهر دبی به دنبال یک سفر تفریحی دلچسب و راحت و بدون هیچ دقدقه ای است. دبی جاذبه های توریستی فوق العاده ای داشته و در داشتن تفریحات و هیجان انگیز و عالی حرف اول را در دنیا میزند. اینبار اما نمیخواهیم در مورد تور دبی جاذبه های توریستی و تفریحات آن صحبت کنیم. امروز در این مقاله برای کسانی قصد سفر به این شهر برای ادامه تحصیل در دانشگاه های دبی را دارند صحبت خواهیم کرد. در ابتدا باید گفت که همه دانشگاه های کشور امارات کیفیت بسیار مناسب و خوبی برای آموزش دانشجویان و دانش آموزان دارد. کشور امارات امروزه برای دانشجویان سراسر دنیا به یک مقصد مناسب تبدیل شده و بهترین دانشگاه های آن نیز در دبی واقع شده است. در ادامه ما بهترین دانشگاه های دبی برای تحصیل را معرفی کرده ایم تا اگر قصد ادامه تحصیل در این شهر را دارید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. 

دانشگاه جمیرا دبی

معروف ترین و معتبرترین دانشگاه کشور امارت متحده عربی و شهر دبی، دانشگاه جمیرا است. این دانشگاه در سال 2012 تاسیس شده اما یک شبه ره صد ساله پیش گرفته و اعتبار و رتبه علمی بین دانشگاه های کشور خود و دنیا بدست آورده است. از ارزش ها و اهداف اصلی این دانشگاه میتوان به آموزش درست و علمی که بیشتر در زمینه های اقتصادی است، اشاره کرد. احترام، بیدار کردن رویاها، تعهد و یادگیری و عمل به قوانین آموزشی و توسعه دادن آموزش های خود در بیشتر ابعاد زندگی دانش آموختگان خود است. دانشگاه جمیرا در زمینه رشته هایی مثل کسب و کار، علوم بهداشت و درمان و مطالعات اسلامی سالانه 4000 هزار دانشجو از سراسر دنیا در این رشته های میپذیرد. از جمله شرایط پذیرش و تحصیل در این دانشگاه دبی نمره 5/5 از آزمون تافل می باشد. 

دانشگاه جمیرا دبی

کالج داروسازی دبی

کالج داروسازی دبی، اولین موسسه داروسازی در امارات متحده عربی است. این دانشگاه توسط یکی از افراد خیر شهر دبی به اسم حاجی سعید بن اجمد آل لوتاه در سال 1992 افتتاح شده است. کالج داروسازی در سال 2005 جایزه برنامه قدر دانی شهر دبی را برای تحصیلات ارائه شده بوسیله پرنس دبی و نخست وزیر وقت امارات متحده عربی کسب کرده است. بنابراین میتوان این دانشگاه را به عنوان بهترین کانون پزشکی و داروسازی در شهر دبی معرفی کرد. کالج داروسازی برای آموزش دانشجویانی که علاقه کند به یادگیری علوم دارایی در زمینه ساخت و دارویی افتتاح شد و بوسیله کمیسیون اعتبارات علمی، وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی امارات متحده عربی به رسمیت شناخته شده است. 

کالج داروسازی دبی

دانشگاه ولنگونگ در دبی

یکی دیگر از بهترین دانشگاه های دبی برای تحصیل، دانشگاه ولنگونگ بوده که شعبه یک دانشگاه خارجی در این شهر می باشد. در واقع ولنگونگ یک دانشگاه استرالیایی است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاههای شهر  دبی بوده هر سال بیشتر از 3500 دانشجو از سراسر دنیا را پذیرش می کند و بسیاری از دانش آموزان در دبی در این دانشگاه تحصیلات خود را شروع می کنند. مدارکی که دانشگاه ولنگونگ به دانشجویان خود ارائه میدهد دارای اعتبار بین المللی می باشد. به همین خاطر تحصیل در این دانشگاه یک فرصت عالی برای تمام دانشجویان است. این دانشگاه با استاندارد کیفیت آموزش عالی استرالیا به ثبت رسیده و حتی به عنوان هماهنگ کننده قسمت آموزش عالی استرالیا فعالیت می کند. در این دانشگاه میتوان تمام دوره های زبان را در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا گذراند. 

دانشگاه ولنگونگ در دبی

دانشگاه کوئینزلند جنوبی دبی

دانشگاه کوئینزلند جنوبی در دبی نیز دارای اعتبار بین المللی می باشد. این دانشگاه هم مثل دانشگاه ولنگونگ بوسیله کشور استرالیا در شهر توریستی دبی افتتاح شده است. دانشگاه کوئیزلند جنوبی همه دوره های تحصیلی در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا را با کیفیت بسیار بالا به دانشجویان خود ارائه میدهد و هدف استادان این است که همه علم خود را در اختیار دانشجویان قرار بدهند. نکته جالب توجه اینجاست که همه دوره های تحصیلی در این دانشگاه مثل دانشگاه ولنگونگ ارائه شده و مدارک تحصیلی دانشجویان هم از دانشگاه اصلی در استرالیا مهر شده و ارسال می شود. 

دانشگاه کوئینزلند جنوبی دبی

دانشکده دندانپزشکی بوستون دبی

دانشکده بوستون در زمینه پزشکی خدمات آموزشی ارائه میدهد. دانشکده دندانپزشکی بوستون در سال 2013 میلادی به عنوان جایگزین برای موسسه دانشگاه بوستون برای تحقیقات و آموزش دندانپزشکی شعبه دبی افتتاح شده است. موسسه دانشگاه بوستون در سال 2008 میلادی با همکاری دانشکده دندانپزشکی هنری م. گلدمن بوستون و یک مجتمع بهداشتی جامع در دبی افتتاح شده بود. بعد از آن مقامات دبی ساختار جدید آموزش را پیشنهاد کردند تا برطبق آن مدیریت به عهده خودشان باشد. بنابراین تصمیم گرفتند تا برای متوقف کردن سرمایه گذاری، این دانشگاه را بومی سازی کنند. 

دانشکده دندانپزشکی بوستون دبی

برای اطلاع از جدیدترین تور لحظه آخری دبی به صفحه تور دبی در لست تورز مراجعه کنید