بهترین تفریحات آبی در تایلند : تایلند با داشتن سواحل و جزایر بسیار زیاد، دارای امکانات تفریحی آبی بسیاری است. این تفریحات آبی شامل موج سواری با تخته و باد، غواصی، شنا، کانو سواری و ... هستند. اگر در سفرتان با تور تایلند یکی از این تفریحات آبی را امتحان نکرده باشید، چیز بزرگی را از دست داده اید! در هر شهر توریستی از تایلند که اقامت داشته باشید، چه پاتایا، چه بانکوک و یا پوکت و جزیره های آن، میتوانید هر تفریح آبی را که دلتان میخواهد را امتحان کنید. سواحل این کشور دارای اقامتگاه های ساحلی بسیار عالی بوده و در سواحل نیز تمام امکانات و خدمات مورد نیاز را فراهم کرده تا توریست ها و گردشگران و مردم لذت ببرند. در ادامه بهترین تفریحات آبی در تایلند را که پیشنهاد می شود را برای شما معرفی کرده ایم، با ما همراه باشید. 

موج سواری

موج سواری یکی از محبوب ترین تفریحات آبی بوده که تقریبا در هر کشوری پیدا می شود. در تمام سواحل تایلند این تفریح بسیار رایج است. موج سواری در شهر پوکت نسبت به سال های گذشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در سواحل شهر پوکت میتوان بهترین موج سواری با تخته و بادبان را تجربه کرد. اگر بلد نیستید، نگران نباشید! مراکز آموزشی بسیاری در اطراف سواحل هستند را یک روزه به شما موج سواری یاد بدهند. 

موج سواری

پاراسیلینگ

دیگر زمان آن رسیده تا پرواز کنید! پاراسیلینگ با چتر و قایق یکی از بهترین ورزش هایی بوده که شما بدون نیاز به داشتن هیچ مهارت خاصی میتوانید با چتر بسته در ساحل شروع به دویدن کنید. در این تفریح شما با یک طناب به یک قایق تندرو بسته خواهید شد و آرام آرام به سمت بالا میروید، تا جایی که دریا زیر پایتان خواهد بود. 

پاراسیلینگ

غواصی

یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند، غواصی است. غواصی یکی از بهترین راه های برای تماشای دنیای مرموز و هیجان انگیز زیر آب است. تایلند نیز با وجود سواحل بسیار زیاد، امکانات بسیار خوبی برای این تفریح آبی فراهم کرده است. همینطور مراکز آموزشی زیادی میتوان در سطح شهرهای آن پیدا کرد که غواصی را از ابتدا تا حرفه ای شدن به شما آموزش میدهند. در سفرتان به تایلند بهترین فرصت برای تماشای جانوران آبزی و مرجان ها از نزدیک با غواصی را خواهید داشت. اگر اولین بارتان است که غواصی می کنید، پیشنهاد می شود از آب ها کم عمق شروع کرده و کم کم به آب های عمیق برسید. 

غواصی

اسنورکلینگ

اسنورکلینگ همان غوواصی بوده اما اینبار غواصی با لوله اسنورکل! در شهرهایی مثل پوکت و پاتایا، این تفریح آبی بسیار رایج است. در این ورزش آبی فقط یک ماسک و لوله اسنورکل را به سر خود وصل کرده و دنیای زیر آب را تماشا خواهید کرد. 

اسنورکلینگ

ویک بردینگ

ویک بردینگ درواقع ترکیبی از موج سواری با تخته و اسکی روی آب است. شخصی که سوار ویک بردرینگ شده، مثل کسی که روی آب اسکی می کند، با یک طناب به قایق بسته خواهد شد. در استخر یا دریاچه های مصنوعی یک سیستم طناب برقی به قایق متصل شده و فرد در مسیرهای دایره ای با طناب کشیده می شود. 

ویک بردینگ

دیگر ورزش های آبی در تایلند

تنها این تفریحات نیستند که بهترین تفریحات آبی در تایلند هستند! امکانات و تفریحات بسیار دیگری هم در تایلند هستند که باید حتما آن ها را امتحان کنید. به عنوان مثال در شهرهایی مثل پاتایا، پوکت و یا بانکوک میتوان جت اسکی کرایه کرده و روی آب اسکی کنید. جت اسکی یکی از محبوب ترین تفریحات توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند است. دیگر ورزشی های آبی در تایلند شامل ماهیگیری، قایق سواری، باد سواری، شنا در آب و ... می باشند. 

دیگر ورزش های آبی در تایلند