سفر نقش مهمی در زندگی هر شخصی دارد بطوری که هم در دین و علم بارها به این قضیه تاًکید شده که تاثیر بسزایی در روحیه ، طرز زندگی کردن و آگاهی و عقاید مردم می گذارد، ما در این جا برای علاقه مندان به سفر 10 نقطه از جذاب ترین نقاط جهان را که به اندازه خیلی از مکان های توریستی در حال حاضر معروف و شناخته شده نیستند ولی در عین حال کم هزینه تر نیز هستند را معرفی می کنیم.

1_ اسپانیا و گالیسیا آن

اگر به غذاهای دریایی و ماهی علاقه دارید متنوع ترین آنها را با انواع طبخ ها در این شهر می توانید پیداکنید. آب و هوای دلپذیر در سراسر بهار و تابستان، یک خط ساحلی دیدنی و جذاب، روستاهای زیبا و بنادر کوچک عجیب و جالب مراتع سرسبز و باغ های فراوان را با هزینه پایینتر از شهرهای دیگر اسپانیا ببینید. این شهر به شهر 1000 رودخانه ای نیز مشهور است.

2_ سری بزنیم به ویتنام و 2 شهر بزرگ (هوشی مین و هانوی) 

هوشی مین بزرگترین شهر ویتنام است و هانوی پایتخت ویتنام و بعد از هوشی مین بزرگترین شهر ویتنام است، این 2 شهر در ویتنام رتبه‌ی ۳۱ را از نظر قیمت و هزینه دارند، و همین دلیلی است که گردشگران را به سفر به این کشور ترغیب می کند. هوشی مین و هانوی هر دو، شهرهای کم هزینه‌ای هستند. با هزینه‌ای تقریبا برابر ۲۰ دلار در روز می‌توان هم غذا خورد، هم اقامت داشت و هم مکان‌های دیدنی را دید.

3_ آفریقای زیبا و سرسبز البته (شرق آفریقا)

فرصت تجسم چگونگی تعامل انسان با طبیعت را با این سفر ببینید، شیوع بیماری ایبولا در غرب آفریقا تاثیر بسیاری در صنعت گردشگری این قاره در سال گذشته‌ی میلادی گذاشت. اما این ویروس تنها غرب آفریقا را آلوده کرده و برای گردشگران فرصت مناسبی برای سفر به کشورهای کنیا، اوگاندا، تانزانیا و دیگر مناطق شرقی فراهم کرده است. نگران ویروس ایبولا نباشید، چون لندن و پاریس و مادرید از نظر مسافتی نزدیک‌تر از شرق این قاره به غربش هستند. می‌توانید با سفر به این مناطق تجربه‌های منحصر بفردی چون مواجهه با گوریل‌ها، تماشای مناظر دره‌ی ریفت و لذت بردن از سواحل شنی را بدست آورید.

4_ کشور کمتر شنیده شده استونی

استونی کشوری در شمال اروپا است. تالین مرکز مهم سیاسی، مالی، فرهنگی و آموزشی استونی و پایتخت و بزرگترین شهرستان از استونی است. این کشور فرهنگی ترکیبی از شمال و شرق اروپا دارد و غیر از پایتخت آن تالین، می‌توانید به جزایر بالتیکی کمتر شناخته شده‌ بروید و سری هم به پارک ملی لاهما بزنید. سفر به استونی نسبت به سفر به دیگر شهرهای اروپا کم هزینه‌تر خواهد بود.

5_ نیومکزیکو

انواع جاذبه های گردشگری را در اینجا تجربه کنید. در نیومکزیکو هزینه‌ی خوراک بسیار پایین است. انجام ورزش‌های زمستانی ارزان و لذت بخش و گذراندن وقت در خارج از خانه عالی است. نیومکزیکو مقصدی غنی از زیبایی‌ها و جاذبه‌ها است که از نظر مالی هم به فکر شما خواهد بود.

6_ تیمور شرقی

 شاید نامش را هم تا بحال نشنیده باشید، اما تیمور شرقی یک جمهوری خودمختار در جنوب شرقی آسیا است که تا چند سال پیش یکی از استان‌های اندونزی بوده غیر از هتل‌های بین‌المللی لوکس قرار گرفته در پایتخت این منطقه، می‌توانید اقامت‌گاه‌های ارزان هم بی‌یابید یا اینکه به عنوان مهمان در خانه‌ی اهالی اقامت کنید. البته فعلا این منطقه کاملا امن نیست و هنوز هم نگرانی‌های امنیتی وجود دارد. طبیعت اینجا بسیار زیبا است و می‌تواند یک تجربه‌ی سنتی از سفر به این ناحیه پیشرفته در آسیا را به گردشگر هدیه دهد.

7_ بوسنی و هرزگوین

طبیعت زیبا و سرسبز و جاذبه های منحصربفرد کمتر دیده شده بسیار جاذب برای گردشگران می باشد. در بوسنی و هرزگوین ارزش واحد پول شما تغییر نمیکند . اقامت و خوراک ارزان، حمل و نقل بین شهری و تاریخچه‌ی غنی، بوسنی و هرزگوین را به یک مقصد خوب گردشگری تبدیل کرده است.

8_ کبک کانادا

اگر یک گردشگر آمریکایی باشید و بخواهید به اروپا سفر کنید، بهتر است اول سری به کبک در کشور همسایه بزنید. تنها در عرض چند روز می‌توانید میراث گردشگری یونسکو را تماشا کنید. کبک از نظر طبیعی و مدرنیته  شهری بسیار غنی است.

9_ سواحل کارائیب کاستاریکا

سواحل صخره ای پر زرق و برق از ویژگی های کارائیب است.  با اینکه در حال حاضر از نظر گردشگری چندان پیشرفته و پربازدید نیست، در چند سال آینده، سواحل کارائیب سر و صدای زیادی خواهد کرد. اگر اهل طبیعت، دریا و سواحل زیبا هستید، حتما به این منطقه بروید و از تفریحاتی چون غواصی، رافتینگ و تماشای لاک‌پشت‌ها لذت ببرید.

10_ استرالیا غربی

نوسانات نرخ ارز باعث شده است که دلار نسبتا مناسب‌تر از باقی دلارها برای گردشگران تمام شود. غیر از شهر پرت که یک شهر مدرن محسوب می‌شود، جاذبه‌های طبیعی فراوانی در این منطقه وجود دارد.

 اگر علاقمند به تور ارزان و یا تور لحظه آخری میباشید در صفحه اول سایت میتوانید جدیدترین تورها را مشاهده کنید .

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@