بلندترین هتل جهان در دبی : دبی، شهر پیشرفته و فوق العاده امارات متحده عربی بوده که تاکنون با رکوردهایی که در زمینه های مختلف زده، توانسته بیشتر صفحات کتاب گینس را ازان خود کند. دبی در زمینه های بسیاری موفق شده تا ترین های جهان را در خود جمع کند، به همین خاطر است که یکی از توریستی ترین شهرهای آسیا لقب گرفته. اینبار در زمینه هتل دست به کار شده و بلندترین هتل جهان را ساخته است. این هتل 365 متر ارتفاع داشته و دارای 75 طبقه می باشد. این هتل مرتفع، جوورا نام داشته و در منطقه شیخ زاید، مرکز تجاری دبی قرار دارد. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا بیشتر راجب بلندترین هتل جهان بدانید. 

بلندترین هتل جهان در دبی

خدمات هتل جوورا دبی 

این هتل بزرگ و مرتفع دبی، برای توریست ها و میهمانان خود خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، مرکز تجاری برای خرید سوغاتی و هدایا، خدمات منشی گری، سالن جلسه و کنفراس خصوصی برای بیشتر از دوازده نفر، خدمات پستی، فتوکپی، اسکن، پرینت، سرویس دهی شبانه روزی، آسانسور، صندوق امانات و ... ارائه میدهد. 

خدمات هتل جوورا دبی

اتاق های هتل جوورا دبی

در هتل جوورا 75 طبقه، حدود 528 اتاق و سوئیت قرار دارد. هرکدام از اتاق های لاکچری از این هتل بلند جهان حدود 46 مترمربع، اتاق های لوکس یک خوابه آن 62 مترمربع و سوئیت های دو خوابه آن 85 مترمربع مساحت دارند. امکانات و خدمات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی در اتاق ها و سوئیت های این هتل ارائه شده که میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار و ... اشاره کرد.  

اتاق های هتل جوورا دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جوورا دبی

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی هر آنچه بخواهند، از احتیاجات تجاری گرفته تا رفاهی، در این هتل برایشان فراهم خواهد بود. این هتل دارای استخری بزرگ با چشم اندازی زیبا، کافی شاپ با محیط زیبا و منوی غذایی فوق العاده، رستوران با سرویس دهی شبانه روزی، استخر شنا برای کودکان، سونا جکوزی، سالن اسپا، سالن بدنسازی برای خانم ها و آقایان و ... می باشد. 

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جوورا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل جوورا دبی

بلندترین هتل جهان، جوورا از هتل گورا، دبی مال و آبشار برج خلیفه ده دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا ساحل کیت و لامر پانزده دقیق می باشد. از هتل جوورا دبی تا فرودگاه آل مکتوم چهل دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی پانزده دقیقه فاصله است.