بلندترین برج ها در دبی : برج ها و آسمان خراش های دبی منحصربفردترین معماری های جهان را دارد. هر چه از برج های این شهر بگوییم باز هم کم است. طراحی، ساختار، معماری و تکنولوژی در که در برج ها و آسمان خراش های این برج استفاده شده واقعا فوق العاده و بسیار عالی می باشد. این شهر تمام دلایل سفر توریست ها و گردشگران به خود را تمام و کمال دارد، از جاذبه های گردشگری، تفریحی، رستوران ها، هتل های خوب، مراکز تجاری و ... گرفته تا برج ها و آسمان خراش های معروف اش. توریست ها و گردشگران تور دبی از روی این برج ها میتوانند چشم انداز وسیعی به سمت شهر داشته باشند. همینطور بسیاری از آن ها دارای مراکز تجاری، تفریحی و ... می باشند. دبی به طور کلی 911 برج بلند 656 فوتی، 88 برج بلند 591 فوتی و 18 برج بلند 984 فوتی دارد. با این حجم از برج ها در دبی، این شهر با لقب بلندترین ساختمان، سومین برج و چهارمین برج مسکونی در دنیا و همینطور بلندترین هتل دنیا شناخته می شود. در ادامه برای توریست ها و گردشگران بلندترین برج های دبی را معرفی کردیم :

برج خلیفه دبی

در حال حاضر بلندترین برج بلند نه تنها در دبی، بلکه در جهان 27717 فوت ارتفاع  164 طبقه داشته است. این برج با این ارتفاع و تعداد طبقات جایگاه اول بلندترین برج جهان را ازان خود کرده است. بزرگ ترین مرکز خرید دبی نیز در برج خلیفه قرار دارد. برج خلیفه دبی از سال 2010 که تاسیس شد، با استفاده بیش از 1.5 بیلیون دلار آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی از این برج بلند دیدن می کنند. 

برج خلیفه دبی

برج شاهزاده دبی

دومین برج بزرگ مسکونی در دنیا، برج شاهزاده در دبی است. این برج 101 طبقه با 1015 فوت ارتفاع دارد. ساخت برج شاهزاده، شش سال به طول انجامید و سرانجام در سال 2012 افتتاح شد. از بالای این برج بلند میتوان تمام شهر دبی را زیر نظر داشت. این برج دارای 957 خلیج کوچک و 763 واحد مسکونی می باشد. 

برج شاهزاده دبی

برج 23 مارینا دبی

سومین برج بلند مسکونی نیز در دبی قرار دارد. برج 23 مارینا 92 طبقه داشته که چهار تا از آنها به صورت زیرزمینی هستند. این آسمان خراش دبی 1889 فوت ارتفاع داشته و در سال 2012 افتتاح شده است. این برج 62 آسانسور بسیار مدرن و زیبا داشته و همینطور دارای دیگر امکاناتی مثل 289 واحد مسکونی، استخر شنا و ... می باشد. این برج نیز تاکنون مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی قرار گرفته است.

برج 23 مارینا دبی

برج الیت رزیدنس دبی

بعد از برج 23 مارینا، برج الیت رزیدنس با 1250 فوت ارتفاع و 87 طبقه قرار دارد. این برج حدودا 685 آپارتمان داشته و در اصل دارای 91 طبقه می باشد. یازده تا از این طبقات برای امکانات استفاده شده، چهار تا زیرزمینی و 79 تا از آنها به اقامت مربوط می شود. ساخت این آسمان خراش دبی نیز 6 سال طول کشیده و دارای امکاناتی از جمله پذیرش، پارکینگ، مراکز تجاری، سالن های مراسمات، کابین ها، سالن های اسپا، باشگاه های بدنسازی و ... می باشد. 

برج الیت رزیدنس دبی

برج الماس در دبی

بلندترین برج مرکزی در دبی، برج الماس بوده که درسط وسط دریاچه جمیرا قرار دارد. این برج سال 2009 افتتاح شده و ساخت آن تا پنج سال به طول انجامیده است. برج الماس با ارتفاع 1180 فوت و 68 طبقه، قبل از برج خلیفه، بلندترین آسمان خراش دنیا بود.

برج الماس در دبی