باغ وحش بیو پارک والنسیا : شهر والنسیا در کنار دریای مدیترانه و در سواحل قسمت شرقی ایبری قرار داشته و سومین شهر بزرگ کشور اسپانیا بعد از مادرید و بارسلونا می باشد. والنسیا نیز مثل دیگر شهرهای این کشور پر از انرژی بوده و همیشه پر جنب و جوش است. این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی داشته که بعضی از ان ها در سراسر اروپا تک هستند و توریست ها و گردشگران تور اروپا را مجبور به بازدید می کنند. یکی از این جاذبه ها، باغ وحش بیو پارک است. این باغ وحش بزرگترین و بهترین باغ وحش اسپانیا بوده و برای بسیاری از توریست هایی که آن را میشناسند شگفت انگیز و بسیار دیدنی می باشد. باغ وحش بیو پارک والنسیا وسعتی به اندازه 25 هکتار داشته و تفاوت آن با دیگر باغ وحش ها این است که حیوانات دیگر در قفس و پشت میله های فلزی نیستند، بلکه آنها همراه با شما قدم زده و شما میتوانید آن ها را از نزدیک تماشا کنید، به آن ها غذا داده و حتی با آن ها عکس بگیرید! این باغ وحش با مدرن ترین و بروزترین امکانات ساخته شده تا بتواند مکانی بسیار مناسب برای حیوانات دوست داشتنی باشد. توریست ها و گردشگران تور اسپانیا نیز از این باغ وحش استقبال خوبی کرده اند. 

باغ وحش بیو پارک والنسیا

تاریخچه ساخت این باغ وحش

باغ وحش بیو پارک والنسیا سال 2008 در باغ های توریای این شهر ساخته شده و مسئولین در نحوه ساخت آن روشی را استفاده کرده اند تا حیوانات از یکدیگر جدا نباشند و بتوانند ازادانه در محیطی بزرگ زندگی و استراحت کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا میتوانند بدون هیچ ترسی و با امنیت کامل از حیوانات باغ وحش دیدن کنند. باغ وحش بیو پارک والنسیا به صورت خیلی ماهرانه و حرفه ای با استفاده از نرده و قفسی که از تخته سنگ های بزرگ، گودال ها و رودخانه ها ساخته شده اند، برای مشخص کردن قفس حیوانات استفاده کرده اند. 

تاریخچه ساخت این باغ وحش

امنیت در باغ وحش آزاد بیو پارک والنسیا

شاید کمی از اینکه هیچ حیوانی در این باغ وحش در قفس نیست بترسید و احساس امنیت نداشته باشید. اما بهتر است بدانید که مسئولین این باغ وحش برای اینکه حیوانات بیرون از قفس باشند و صدمه ای به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا نزنند تدابیر بسیار ویژه ای اندیشیده اند تا بتوان به راحتی از حیوانات بازدید کرد و آن ها هم در حبس و قفس نباشند. برای اینکه همزمان توریست ها بتوانند به راحتی از حیوانات دیدن کرده، نزدیک آن ها شوند و به آن ها غذا دهند یا عکس یادگاری بگیرند، سنگ های بزرگ، رودخانه های کوچک، تپه های سرسبز و دیگر موانع امنی ساخته شده تا حیوانات هم بتوانند آزاد باشند و از محیط زندگی خود لذت ببرند و توریست های تور ارزان اروپا بتوانند بدون ترس از آن دیدن کنند. 

امنیت در باغ وحش آزاد بیو پارک والنسیا

غذا دادن به حیوانات در باغ وحش بیو پارک والنسیا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا میتوانند به راحتی و با نزدیک شدن به حیوانات دوست داشتنی باغ وحش بیو پارک والنسیا به آن ها غذا دهند. اصلا نیازی به ترسیدن نیست! شما میتوانید آنها را لمس کرده و با خریدن غذای مخصوص آن ها با آنها دوست شوید. همینطور به روش غذا دادن به حیوانات میتوانید عکس های زیبا و جذابی به عنوان یادگاری از باغ وحش بیو پارک والنسیا بگیرید. 

غذا دادن به حیوانات در باغ وحش بیو پارک والنسیا