باغ وحش بسفروس استانبول : استانبول در هر دو قسمت اروپایی و آسیایی خود دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری می باشد. در قسمت آسیایی این شهر بیشتر میتوان مراکز خرید و خیابان های معروف برای خرید را پیدا کرد. در کنار این مراکز خرید قسمت آسیایی استانبول و نزدیک به بسفروس باغ وحش بزرگ و جذابی قرار داشته که البته از قسمت اروپایی نیز دو ساعت فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول در این مکان با حیوانات مختلف و گل و گیاهان آشنا خواهند شد. این باغ وحش استانبول، یکی از بزرگ ترین باغ وحش های ترکیه بوده و همینطور اولین باغ وحش معتبر و معروف استانبول می باشد. با اینکه نام این باغ وحش بسفر بوده اما بهتر است بدانید که در دقیقا در این شهر نیست و نزدیک به استانبول واقع شده است. توریست ها و علاقه مندان بازدید از باغ وحش بسفروس میتوانند از سرویس های مخصوص باغ وحش استفاده کنند و از هر قسمت از شهر استانبول، حتی قسمت اروپایی خود را به باغ وحش بسفروس برسانند. 

باغ وحش بسفروس استانبول

حیواناتی که در باغ وحش بسفروس نگهداری می شوند

به طور کلی 286 گونه مختلف جانوری و شش هزار گونه گیاهی در باغ وحش بسفروس استانبول نگهداری می شوند. این باغ وحش علاوه بر حیوانات، قسمتی را هم به باغ گیاهان اختصاص داده. این قسمت از باغ وحش بسیار زیبا و فوق العاده بوده، پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید. در باغ وحش بسفروس، حیواناتی که در معرض نمایش توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول قرار میگیرند شامل سگ، گوزن، بز، روباه، گربه، خرگوش، خرس، شیر، لاک پشت، مار، پرندگان، ماهی، کروکودیل، اسب، شتر، گورخر، ببر و میمون هستند. 

حیواناتی که در باغ وحش بسفروس نگهداری می شوند

دیگر امکانات تفریحی در باغ وحش بسفروس استانبول

جدا از تماشای حیوانات شما میتوانید در این باغ وحش تفریحات دیگر هم داشته باشید. باغ وحش بسفروس استانبول دارای زمین بازی مخصوص برای کودکان نقشه، راهنمای باغ وحش غرفه های اغذیه فروش، امکان دست زدن به حیوانات غرفه مخصوص عکاسی برای بازدیدکنندگان و نمایش حیوانات می باشد که البته این نمایش ها در ساعات مشخصی روزهای آخر هفته برگزار می شود. 

دیگر امکانات تفریحی در باغ وحش بسفروس استانبول

ساعات بازدید و هزینه ورود به باغ وحش بسفروس استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسانبول میتوانند از ساعت ده صبح تا پنج بعد از ظهر از این باغ وحش دیدن کنند. هزینه ورود به آن نیز برای هر بزرگسال ۳۲ لیر و برای کودکان پنج تا هفده سال نیز ۲۵ لیر می باشد. همینطور کودکان تا چهار سال میتوانند به صورت رایگان از باغ وحش بسفروس استانبول دیدن کنند.