باغ وحش ببرهای پاتایا : در این چند سال اخیر، یکی از پربازدیدترین جاذبه های توریستی این شهر در تایلند، باغ وحش ببرها است که بزرگ ترین باغ وحش در دنیا بوده و بیشتر از دویست ببر بنگالی و هزاران کروکدیل را خود نگه میدارد. این باغ وحش یکی از مهیج ترین و ترسناک ترین جاذبه های گردشگری این شهر از زبان توریست ها و گردشگران تور پاتایا است. باغ وحش ببرهای پاتایا پنج سال است که افتتاح شده و با داشتن بیش از 100 قطعه زمین و جنگل به یکی از بزرگ ترین باغ وحش های دنیا تبدیل شده است.

باغ وحش ببرهای پاتایا

حیوانات باغ وحش ببرهای پاتایا

این باغ وحش، باغ وحش ببرها نام گرفته اما تنها زیستگاه ببرها و کروکدیل ها نیست. در این باغ وحش انواع حیوانات دیگر مثل فیل ها، شترها بدون کوهان، گرازها، کانگورو، شترمرغ و ... را مبینید. ببرهای بنگالی که در باغ وحش نگهداری میشوند، بزرگ ترین نوع از ببرها هستند که پوستی زر رنگ مایل به قهوه ای یا خاکستری دارند. ببرهای نر و ماده به همراه توله هایشان باهم زندگی میکنند.

حیوانات باغ وحش ببرهای پاتایا

سیرک و رستوران های باغ وحش ببرهای پاتایا

سیرک همیشه مکانی سرگرم کننده و مهیج برای توریست ها و مردم بوده. در سیرک این باغ وحش هم شاهد پرش ببرها از بین حلقه های آتش، کشتی گرفتن کروکدیل ها، بندبازی ببرها، نمایش کروکدیل ها و ... خواهید بود. همه ماساژ را دوست دارند، اما اگر این ماساژ بوسیله فیل ها باشد چطور؟ بله فیل های آموزش دیده این باغ وحش شما را ماساژ میدهند! بعد از دیدن نمایش خسته شدید ؟ توریست ها و گردشگران تور پاتایا میتوانند بعد از دیدن این حیوانات، در رستوران های باغ وحش مشغول به غذاهای تایلندی، چینی، غربی و بین المللی خوشمزه شوند. اگر تور پاتایا خود را رزرو کردید و مایل به بازدید از این باغ وحش هستید، باغ وحش ببرهای پاتایا در نه کیلومتری شمال این شهر قرار دارد.

سیرک و رستوران های باغ وحش ببرهای پاتایا