باغ معجزه دبی : رنگارنگ ترین باغ، زیباترین و دیدنی ترین گل های روی زمین در وسط این شهر کویری یک نوع معجزه است شاید به همین دلیل بوده که اسم این باغ را، باغ معجزه دبی گذاشته اند. گل های این باغ متناسب با آب و هوای گرم بوده و به خود لقب بزرگترین باغ جهان را داده است. بیشتر از پنجاه میلیون از انواع گل های زیبا و دیدنی در این باغ هجده هکتاری جمع آوری شده و تصویری زیبا و فوق العاده را بوجود آورده. بیشتر از 45 امورد از گل ها در شکل ها و رنگ های مختلف حتی از کمیاب ترین آن ها در آسیا در این باغ جمع شده اند. این گل ها از سرتاسر دنیا به این باغ آورده شده اند.

باغ معجزه دبی

سیستم آبیاری باغ معجزه دبی :

آبیاری این باغ باشکوه، به طور زمینی بوده به این صورت که آب فاضلاب را با آبیاری قطره ای گرفته و بازیافت کرده و بدون تبخیر کردن، تصفیه میکن. اینکار به ذخیره کردن 75% از آب کمک میکند.

سیستم آبیاری باغ معجزه دبی

امکانات باغ معجزه دبی :

در کنار این باغ یک پارکینگ و استراحتگاه و همینطور یک نمازخانه برای مسلمانان توریست های تور دبی فراهم شده. داخل باغ نیز بوفه هایی برای خرید خوراکی قرار دارد.

امکانات باغ معجزه دبی

طرح های باغ معجزه دبی :

سازنده باغ تلاش کرده تا از گل ها برای ایجاد شکل ها استفاده کند به عنوان مثال از گل  ها برای پرچم امارات استفاده کرده و یا به شکل ساعت، حیوانات ، دختری با موهایی که از گل درست شده، قایق و .... که به این باغ جلوه بسیار زیبایی بخشیده است. همچنین طاووس های بسیار زیبا و که پر و بال بسیار زیبا و رنگارنگ داشند. از دیگر مجشمه های گلی این باغ است

طرح های باغ معجزه دبی

آدرس باغ معجزه دبی :

Al Barsha South 3Dubai 18115Vereinigte Arabische Emirate