بازارهای محلی آنتالیا : اینبار مراکز خرید لوکس و مدرن آنتالیا را کنار گذاشته و به دنبال چیزی فراتر از آن میگردیم. در کوچه و خیابان های این شهر توریستی، تنها مراکز خرید و فروشگاه های مدرن نیستند که توریست ها و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کرده اند، بلکه بازارهای محلی نیز جزوی از این محبوبیت هستند. بیشتر مردم دوست دارند خریدهایشان را از بازارهای محلی انجام دهند. اگر در سفر تور آنتالیا خود به دنبال این بازارهای محلی هستید، در ادامه با لست تورز همراه باشید تا بهترین بازارهای محلی آنتالیا را بشناسید :

بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا

آنتالیا بازاری به اسم لیدیا سوازنی داشته که مختص به فرش است. این بازار بزرگ فرش های بسیار در طرح، رنگ و اندازه های مختلف داشته. معمولا کشورهای آسیایی، علل خصوص خاورمیانه ای ها، از زمان های دور از فرش در خانه هایشان استفاده می کردند. با اینکه فرش ایرانی به خاطر مرغوب بودن و کیفیت بالا همیشه از بهترین فرش های سراسر جهان بوده اما کشورهای دیگری مثل امارات متحده عربی و ترکیه نیز فرش های خوبی در بازار دارند. بنابراین اگر در سفر تور آنتالیا خود قصد خرید فرش داشتید، بازار لیدیا سوزانی بسیار مناسب است.

بازار فرش لیدیا سوزانی آنتالیا

شنبه بازار آنتالیا

شنبه بازار این شهر، همیشه در منطقه لارا برگزار می شود. این منطقه پیشرفت خود را مدیون توریست ها و گردشگران تور آنتالیا بوده و باعث شده تا مراکز تجاری و تفریحی، هتل های بسیار عالی و ... در آن بوجود آیند. شنبه بازار نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت این منطقه است. در این بازار هر چیزی در هر زمینه ای که بخواهید، با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد.

شنبه بازار آنتالیا

آنتالیا بازار

از قدیمی ترین بازارها، آنتالیا بازار معروف است. در این بازار قدیمی انواع لباس ها و پارچه ها به فروش میرسند. پارچه های این بازار مرغوب بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند. در کنار لباس و پارچه ها، ظرف و ظروف های به سبک ترکی نیز در این بازار هستند.

آنتالیا بازار

بازار قدیمی آنتالیا

قدیمی تر از آنتالیا بازار، old bazar است. این بازار در آنتالیا یک از قدیمی ترین بازارها بوده و از زمان قدیم تا کنون مشغول به فروش پارچه ها، لباس های محلی، جواهرات، پوشاک و ... می باشد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور آنتالیا از این بازار در سفر خود دیدن می کنند. این بازار قدیمی اکثر اوقات شلوغ است. همینطور توجه داشته باشید که فروشندگان آن هزینه ها را به درستی حساب نمی کنند بنابراین بسیار مراقب باشید.

بازار قدیمی آنتالیا

بازار های محلی کالجی آنتالیا

بازارهای محلی کاجی، در محله قدیمی و سنتی از آنتالیا قرار داشته و بسیار دوست داشتنی هستند. این بازارهای قدیمی و محلی مکان بساط دست فروشانی است که بیشتر اوقات صنایع دستی، فرش و گلیم، پوشاک و ... می فروشند. در این بازار میبینید که زن مرد در کنار هم کار کرده و حتی بعضی ها از دیوار خانه شان اجناس و محصولات خود را آویزان کرده و می فروشند. قابل توجه توریست ها و گردشگران تور آنتالیا، این بازار قیمت های بسیار پایین و مناسبی دارد.

بازار های محلی کالجی آنتالیا