بازار گل بانکوک : یکی از شیک ترین و متفاوت ترین بازارها در بانکوک، بازار گل می باشد. حتی اگر در حال گذر از کنار این بازار هستید، بو و عطر مختلفی گل یاسمن و حلقه های گل بافته شده به هم شما را به خود جذب می کنند. بازار گل یکی از بزرگترین بازارها در شهر بانکوک بوده که به صورت عمده و تک فروشی فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند انواع و اقسام گل های معروف و زیبا و همینطور لوازم جانبی مثل گلدان و ... را از این بازار بانکوک برای خود تهیه کنند. علاوه بر اینها، در این بازار قیمت ها بسیار پایین بوده و تنوع بسیار زیاد است. 

بازار گل بانکوک

انواع گل ها و محصولاتی که در این بازار به فروش میرسند

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند در این بازار بانکوک گل های زیبایی مثل سوسن، ارکیده، رز، نیلوفر، یاسمن، داوودی، گیبره، لاله ها، دلپیینیوم، شپردگانها، لسیانتینگوس، عنبیه و ... پیدا کنند. بیشتر این گل ها در بسته هایی صد تایی و پنجاه تایی به فروش میرسند. قابل توجه توریست ها و گردشگران که قیمت گل در این بازار بسیار بسیار پایین است. اما در مناسبت های مختلفی مثل ولنتاین، روز مادر و ... قیمت ها کمی بالا میروند. پیشنهاد می کنیم اگر همراه با همسر خود به این شهر دوست داشتنی تایلند سفر کرده اید، همسر خود را با یک دسته گل زیبا و فوق العاده جذاب، سورپرایز کنید. جدا از گل، انواع و اقسام لوازم جانبی برای گل مثل گلدان، فوم گل، روبان، سیم گل فروش، شاخه و برگ های تزئینی و ... در بازار گل بانکوک به فروش میرسند. 

انواع گل ها و محصولاتی که در این بازار به فروش میرسند

دسترسی های نزدیک به بازار گل بانکوک

بازار گل در خیابان چاک پت، در کنار پل مموریال قرار داشته و نزدیک به آن معبد وات فو قرار دارد و توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند علاوه بر بازدید از بازار گل، میتوانند از یکی دیگر از محبوب ترین جاذبه های شهر بانکوک دیدن کنند. بازدید از بازار گل میتواند یک روز کامل از سفر شما را بگیرد.