بازار ویکند مارکت پوکت : بهترین بازار برای خرید اکسسوری، اجناس مربوط به مد و فشن، لباس، حیواناتی مثل گربه، سگ و مار و ... بازار ویکند مارکت پوکت است. بعد از آن بهترین مکان برای تست کردن خوراکی های خوشمزه تایلندی، مثل کیک و اسنک های متنوع می باشد. در آخر میتوان روی کالاهای دست دوم، کفش، پوشاک و ... روی آن حساب کرد. این بازار در خیابان چائو فا وست قرار داشته و مردم محلی این منطقه به آن بازار ناکا می گویند. تقریبا هر آنچه بخواهید را میتوانید از بازار ویکند مارکت بدست آورید. علاوه بر این، اگر حتی قصد خرید کردن هم نداشته باشید، گشت و گذار در آن واقعا ارزش داشته و حتما از دیدن آن لذت میبرید.

بازار ویکند مارکت پوکت

بازار ویکند مارکت پوکت به دو قسمت زیر تقسیم می شود :

  • این بازار دو قسمت سرپوشیده و روباز دارد. در بخش سرپوشیده خود انواع کالاهای دست دوم، پوشاک مثل جین ها و تیشرت ها، عتیقه جات و بیشتر کالاهایی که ظاهر زیبا داشته اما کاربرد ندارند در آن فروخته می شوند. توریست ها و گردشگران تور تایلند بیشتر به خاطر سوغاتی هایی دارد مثل عکس های مذهبی و حکاکی ها به قسمت سرپوشیده سری می زنند.

بازار ویکند مارکت پوکت به دو قسمت زیر تقسیم می شود :

  • در قسمت بیرونی، غرفه هایی منظم کنار هم قرار گرفته که هرکدام از آنها مشغول به فروش وسایل الکترونیکی، کیف و کفش، پوشاک، جواهرات، ساعت، DVD و CD، تلفن های همراه، اسباب بازی های نرم و ... هستند. کمی عقب تر از این غرفه ها نیز، نزدیک به ورودی اصلی بازار، غرفه های مربوط به غذا را پیدا می کنید. توریست ها و گردشگران تور تایلند در غرفه های غذای این بازار مرغ های سوخاری، ماهی، میوه های مختلفی که شاید تابحال آنها را ندیده باشید، حشرات سرخ شده، سوسیس های خوش بو و ... را میتوانند میل کنند.

بازار ویکند مارکت پوکت به دو قسمت زیر تقسیم می شود :

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به بازار ویکند مارکت پوکت

توریست ها و گردشگران تور تایلند، روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت چهار بعد از ظهر تا نه شب میتوانند از این بازار شلوغ اما دیدنی، بازدید داشته باشند. اگر ماشین شخصی همراه خود دارید، بهتر است کمی زودتر راه بیافتید، چرا که جای پارک به راحتی در منطقه پیدا نمی شود. برای دسترسی راحت تر به بازار ویکند، از امداد جاده غربی چائوفا وارد خیابان اصلی پوکت تا یک کیلومتری قسمت جنوبی مرکز خرید سنترال فستیوال شده و درست روبروی معبد وات ناکا میتوانید بازار ویکند مارکت پوکت را پیدا کنید.