بازار شبانه چیانگ مای تایلند : شهر چیانگ مای تایلند، یکی از شهرهای بسیار خوب این کشور بوده که مملو از جاذبه های توریستی و گردشگری و مراکز تجاری و تفریحی است. این شهر بازارها و مراکز خرید بسیار معتبری داشته مثل بازار شبانه روزی اش که یکی از بهترین و مهم ترین مراکز خرید این شهر است. اگر در سفر تور تایلند از شهر چیانگ مای دیدن کردید، بازار چیانگ مای را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بازار تقریبا همه نوع کالا و اجناس که بخواهید پیدا خواهید کرد اما نکته قابل توجه در مورد این بازار این است که قیمت ها همیشه ثابت نیستند. باید حسابی تلاش کنید تا بتوانید تخفیف های بسیار خوبی از فروشندگان بگیرید. بهترین زمانی هم که میتوانید از فروشندگان تخفیف بگیرید، آخر شب هاست.

بازار شبانه چیانگ مای تایلند

اجناس و کالاهای بازار شبانه چیانگ مای تایلند

در این بازار شبانه هرچیزی که فکر اش را بکنید پیدا خواهید کرد. اجناسی که در این بازار به فروش میرسد شامل صنایع دستی، کیف پول های زنانه و مردانه، سی دی و دی وی دی ها، انواع بازیهای کامپیوتری، کیف و کفش، پوشاک، مبلمان، ابریشم تایلندی، لوازم سفر، شمشیرهای سامورایی، جواهرات و نفره ها، مجسمه های مختلف، عتیقه جات، ساعت ها و ... می باشند. کیفیت این اجناس نیز از هر غرفه به غرفه دیگر متفاوت بوده، اما به هر حال خیالتان راحت بود که پولتان را جای خوبی خرج کرده اید.

اجناس و کالاهای بازار شبانه چیانگ مای تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی بازار شبانه چیانگ مای تایلند

بعد از خرید حسابی در این بازار شلوغ و در هم، در رستوران های داخل کمی استراحت کرده و خود را به یک غذای خوشمزه و لذیذ دعوت کنید. بهترین رستوران های این بازار در خیابان اصلی بوده که معمولا غذاهای تایلندی و نودل آماده می کنند. رستوران های بین المللی با کیفیت نیز در جاده های لوی کرو و کلان، برای توریست ها و گردشگران تور تایلند قرار دارند. علاوه بر رستوران ها، خدمات بسیار خوب دیگری در این بازار بوجود آمده اند مثل فروشگاه های تلفن همراه، دوربین ها، اینترنت، آژانس های مسافرتی و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی بازار شبانه چیانگ مای تایلند

دسترسی های نزدیک به بازار شبانه چیانگ مای تایلند

ببازار شبانه روزی چیانگ مای هر روز هفته از ساعت شش بعد از ظهر تا ساعت 10:30 فعالیت می کند. البته بعضی از فروشندگان فعالیت خود را تا نیمه های شب ادامه میدهند. برای رسیدن به این بازار میتوانید از جاده فائه شروع کرده و در امتداد جاده لوی کرو به سمت غرب در حال حرکت باشید. سپس از آخر همین چاده مسیر را دور زده تا به غرفه ها برسید.