بازار سن میگل شهر مادرید : یکی از قدیمی ترین و بهترین بازارهای شهر مادرید، بازار سن میگل است. این بازار دلایل زیادی برای توریست ها و گردشگران تور اروپا برای بازدید دارد. این بازار جدا از محصولات و کالاهایی که برای فروش داشته، مکانی شگفت انگیز برای عاشقان غذاست. نزدیک به این بازار یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی شهر مادرید بین توریست ها و گردشگران تور اسپانیا قرار دارد. بازار سن میگل شهر مادرید هفت روز هفته از در هر ساعت از شبانه روز پذیرای توریست ها و گردشگران است. در واقع این بازار یکی از بزرگ ترین بازارهی سرپوشیده شهر مادرید بوده و واقعا ارزش چند ساعت بازدید را دارد، حتما از آن دیدن کنید. 

بازار سن میگل شهر مادرید

تاریخچه بازار سن میگل

این بازار مادرید تقریبا قدمت صد ساله داشته و ساخت آن به سال 1916 برمیگردد. بازار سن میگل نزدیک به کلیسایی به همین نام در مادرید قرار دارد. این بازار در قرن نوزدهم محل مناسبی برای تولیدکنندگان بومی و آشپزهای خانگی بود. این بازار در دوران خود به سبک مدرن ساخته شده و در ساخت آن از شیشه و آهن استفاده شده است. با ااسم این بازار از کلیسایی به همین اسم که مربوط به قرن سیزدهم در همین مکان قرار داشت، گرفته شده است. این کلیسا به علت آتش سوزی که نزدیک به میدان پلازا مایور در سال 1790 اتفاق افتاد، آسیب زیادی دید. با اینکه تلاش های زیادی برای بازسازی آن انجام شد اما سرانجام در سال 1809 به دستور ژوزف بناپارت، برادر ناپلئون اول تخریب شد. دلیل این دستور نیز به خاطر امنیت نداشتن بنا بوسیله معمار سلطنتی بود. اما این بازار در آخر در سال 2009 با ایده های جدید دوباره افتتاح شد. اما اینبار بازار سن میگل یک تره بار معمولی نبوده و به یک بازار معروف به همراه بهترین رستوران ها و کافه های شهر برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا تبدیل شده است. 

تاریخچه بازار سن میگل

محصولات و کالاهای این بازار

این بازار دارای 33 غرفه مختلف در زمینه های مختلف پوشاک زنانه، مردانه بچگانه، تره بار به همراه انواع مختلف میوه ها، سبزیجات و ... می باشد. همینطور توریست ها و گردشگران شکموی تور ارزان اروپا در این بازار میتوانند خوشمزه ترین غذاهای محلی اسپانیایی و بین المللی را امتحان کنند. این بازار برای عاشقان غذا و خوراکی، بهترین رستوران ها و کافه های شهر را دارد. حتی اگر از مردمان بومی سراغ بهترین غذاخوری های شهر را بگیرید، شما را به این بازار راهنمایی می کنند. در هر ساعت از شبانه روز این بازار به همراه رستوران ها و کافه های درونش باز است. 

محصولات و کالاهای این بازار