بازار ال راسترو مادرید : شهر مادرید تنها در فوتبال، تاریخ و موسیقی خلاصه نمی شود! مادرید، پایتخت کشور اسپانیا شهری است که شما را با زیباترین و بهترین میراث فرهنگی هنری دنیا روبرو کرده و هر شب اش شلوغ و پر و سر و صداست. شهر مادرید امروزه سومین شبکه متروی بزرگ در قاره اروپا داشته و اما محله های آن همچنان اصرار به حفظ حال و هوای اصلی را داشته و همان سنتی بودن خود را محفوظ نگه داشته اند. مادرید مملو از مراکز خرید مدرن و سنتی بوده که هرکدام از آنها دلیل خاصی برای بازدید دارند و امکانات بسیار خوبی در اختیار توریست های تور اروپا و بازدیدکنندگان قرار میدهند. اما بازارها و مراکز خرید سنتی، همیشه حال و هوای دیگری دارند! هر یکشنبه در این این شهر برای بومیان روز برگزاری یکشنبه بازار ال راسترو بوده تا در آن انواع عتیقه جات، کیف های چرمی و ... خود را به فروش برسانند. بازار ال راسترو مادرید یکی از بزرگترین و معروف ترین بازارهای فروش اجناس دسته دوم و عتیقه بوده هر یکشنبه برگزار می شود. 

بازار ال راسترو مادرید

محصولات بازار ال راسترو مادرید

بهترین و متفاوت ترین سوغاتی ها از مادرید را در این بازار سنتی میتوان پیدا کرد. همینطور این بازار بهترین مکان برای ارتباط برقرار کردن با مردم و تماشای زندگی روزانه آن ها بوده است. توریست ها و گرشگران تور لحظه آخری اروپا در بازار ال راسترو مادرید میتوانند انواع مختلف اشیای دکوری، پوشاک، عتیقه جات، ظروف، کیف چرمی، صفحه های موسیقی قدیمی و ... را پیدا کنند. اجناسی که در این بازار طرفداران بسیار دارند، کیف چرمی و صفحه های موسیقی قدیمی هستند. دلیل اینکه این بازار را به عنوان بهترین مکان برای خرید هدایا و سوغاتی معرفی کردیم، قیمت بسیار پایین اجناس و محصولاتش است. 

محصولات بازار ال راسترو مادرید

رستوران ها و اغذیه فروشی ها در بازار ال راسترو مادرید

در این بازار عتیقه فروش مادرید، علاوه بر عتیقه جات میتوان اغذیه فروشی ها و رستوران های بسیار خوبی را دید که انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا سرو می کنند. پیشنهاد ما به شما امتحان انواع تاپاس، یک نوع غذای محلی تایلندی در این بازار است. 

رستوران ها و اغذیه فروشی ها در بازار ال راسترو مادرید