با چند تفریح متفاوت در دبی آشنا شوید : حتما شما برای سفر به مقصدهای مورد نظرتان، دلایل مختلفی هم دارید، به عنوان مثل ممکن است سفرتان کاری، تفریحی و یا ... باشد. همینطور بسیاری از افراد برای استراحت و یا حتی خرید سفر می کنند. دبی نیز که چندین سال است به یکی از مقاصد همیشگی و ثابت توریست ها و گردشگران ایرانی شده نیز تفریحات، استراحتگاه ها، مراکز خرید، سواحل و ... است. اما اگر قصدتان از سفر به این شهر پیشرفته، تفریح و استراحت است، در ادامه این مقاله لست تورز را همراهی کنید تا با چند تفریح متفاوت در دبی آشنا شوید :

‏ مدیتیشن و پیاده روی‏‏

شاید مدیتیشن یا پیاده روی، تفریح جدید و متفاوتی برای توریست ها و گردشگران تور دبی نبوده و متفاوت هم نباشد اما اگر کشور مقصدتان را درست انتخاب کرده باشید، ممکن است این تجربه برایتان متفاوت و دوست داشتنی باشد. دبی، مسیرهای پیاده روی خوبی داشته و مراکز مناسبی برای مدیتیشن دارد. در این مراکز میتوان آرامش کافی را بدست آورید. یکی از بهترین مراکز مدیتیشن در این شهر، شرکت UAE Meditates در ساحل کایت را معرفی کرد.

‏ مدیتیشن و پیاده روی‏‏‎

زیپ لاین در فواره های دبی

اگر به دنبال هیجان و آدرنالین کافی هستید، زیپ لاین از روی فواری های دبی را فراموش نکنید. زیپ لاین دبی که البته آن را با اسم Xline می شناسند، مسیرش از بالای دریاچه مصنوعی دبی و فواره ها گذشته و روی مال فرود می آید. در مسیر این زیپ لاین میتوان برج خلیفه و دیگر نقاط این شهر را دید. زیپ لاین دبی یکی از بهترین تفریحات دبی بوده که حتما باید آن را امتحان کنید.

زیپ لاین در فواره های دبی

بالن سواری بر آسمان دبی

اگر ترس از ارتفاع ندارید، حتما بالن سواری در دبی را امتحان کنید. بالن سواری در ای شهر یکی دیگر از مهیج ترین تفریحات دبی است. از بهترین شرکت های مخصوص به بالن سواری در دبی آمیگوس بالونز است. این تفریح یک ساعت به طول انجامیده و از ساعت پنج صبح یا شش صبح شروع می شود.

بالن سواری بر آسمان دبی

پارک بازی فلیپ اوت دبی

اگر طرفدار فیلم های هانگر گیمز باشید، پارک فلیپ اوت یکی از بهترین مکان ها برای هیجان و تفریح و البته حس کردن حال و هوای فیلم های هانگر گیمز است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی در این پارک میتوانند از بازی تیر و کمان لذت برده و یا مشغول به بازی های دیگر در این پارک دبی باشند.

پارک بازی فلیپ اوت دبی

تجربه سفال گری در دبی

شاید همه شما با این هنر آشنا باشید، اما کمتر کسی پیدا می شود که این حرفه را به صورت حرفه ای دنبال کرده باشد. اما اگر به هنر سفالگری علاقه مند هستید، دبی مرکز سفالگری است. برای بدست آرودن تجربه سفالگری، میتوانید به پاتری استادیو دبی رفته و با عضو شدن در آن میتوان چند ساعتی را در آن مشغول به فعالیت شد. اگر با سفالگری آشنا نیستید، در این استادیو میتوان چند ساعتی از یک فرد باتجربه در آن آموزش دید. حتما سری به این استادیو بزنید و این تفریح را امتحان کنید.

تجربه سفال گری در دبی

نوشیدن قهوه ای لذیذ در کافه موزه دبی

بهترین قهوه ها تنها در ترکیه پیدا نمی شوند. در دبی نیز میتوان بهترین و خوشمزه ترین قهوه ها را مزه کرد. بهترین قهوه های دبی را در کافه موزه این شهر در منطقه تاریخی الفهید بنوشید. این کافه موزه، از بزرگترین موزه های قهوه در خاورمیانه بوده و فضای فوق العاده ای دارد. در این کافه موزه قهوه ها را در ظرف های مخصوص مصری و یمنی برای توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی سرو می کنند. این قهوه ها به روش سنتی ژاپنی دم می کشند.

نوشیدن قهوه ای لذیذ در کافه موزه دبی