اوت لت ونیزیا استانبول : یکی از مهم ترین اوت لت های شهر استانبول که پیشنهاد میکنیم اصلا ان را از دست ندهید، اوت لت ونیزیا است. این اوت لت یک مجتمع مسکونی بوده که به خاطر طراحی و معماری فوق العاده زیبایش که شبیه به شهر ونیز ایتالیا می باشد، مورد توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته، انواع و اقسام برندهای مختلف ترکی و بین المللی را در خود جای داده است. طبقات پایینی از این اوت لت به مراکز خرید و تجاری و طبقات بالا به محل سکونت اختصاص داده شده اند. تمام راهروها و مسیرهای این اوت لت شبیه به کوچه های ونیز طراحی شده و شما را به شهر ونیز میبرد! اما تنها معماری آن نیست که توجه توریست ها و گردشگران را به خود جلب کرده! گندولاهایی در این اوت لت هستند که توریست ها را در این اوت لت به هر سمت میبرند. گندولا یک قایق مسافری کشیده و باریک بوده که در شهر ونیز از ان برای جابجایی مسافران استفاده می کنند. اگر خسته شدید و میخواهید استراحتی بکنید، با پرداخت کرایه اندکی میتوانید سوار این گندولاها در اوت لت ونیزیا استانبول شده و تمام مرکز خرید را بگردید. 

اوت لت ونیزیا استانبول

فروشگاه ها و محصولات اوت لت ونیزیا استانبول

انواع و اقسام برندهای معروف بین المللی مثل کوتون، پنتی، نایک، ماراتون، ال سی وایکیکی، دیفکتو، پولو، برشکا، ادیداس و ... در این اوت لت شعبه داشته و همین هم باعث شده تا به یک مرکز خرید خاص در استانبول تبدیل شود. توریست ها و بازدیدکنندگان میتوانند از این اوت لت انواع لوازم بهداشتی و ارایشی، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، کیف و کفش، پوشاک و ... تهیه کنند. تمامی برندها و محصولات این اوت لت در طبقات اول قرار داشته و میتوان ان ها را با بهترین و ارزان ترین قیمت تهیه کرد. هرگز از این اوت لت استانبول دست خالی بیرون نخواهید رفت. 

فروشگاه ها و محصولات اوت لت ونیزیا استانبول

رستوران ها و دیگر خدمات رفاهی این اوت لت 

اوت لت ونیزیا امکانات و خدمات فوق العاده ای فراهم کرده تا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول کامل و مجهر باشد. این اوت لت دارای شیک ترین و معروف ترین رستوران های شهر بوده و همینطور دارای تاکسی سرویس، اتاق مربوط به اشیا گم شده، ویلچر برای افراد معلول، نه سالن سینما، مسجد برای مسلمانان، اتاق های مخصوص نگهداری از کودکان و همینطور صندلی ها و نیمکت های بسیار می باشد. 

رستوران ها و دیگر خدمات رفاهی این اوت لت

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به اوت لت ونیزیا استانبول

این مرکز خرید استانبول فاصله بسیار کوتاهی تا معروف ترین میدان شهر، یعنی میدان تقسیم دارد. اوت لت ونیزیا هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب برای بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول باز می باشد.