اوت لت آرمونی پارک استانبول : در قسمت اروپایی استانبول، اوت لت های بسیار خوبی فعالیت می کنند. یکی از این اوت لت های معروف در محله صفاکوی منطقه کوچوک چکمه، اوت لت آرمونی پارک می باشد. این اوت لت ارزان ترین مرکز خرید استانبول محسوب شده و به خاطر قیمت بسیار مناسب در برندهای ترک معروف و برندهای بین المللی، بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار محبوب واقع شده است. اوت لت آرمونی پارک استانبول در سال 2008 افتتاح شده و طرفداران بسیار زیادی بین مردم و توریست ها دارد. در ادامه همراه لست تورز باشید تا بیشتر با این اوت لت قسمت اروپایی استانبول آشنا شوید. 

اوت لت آرمونی پارک استانبول

فروشگاه ها و برندهای مختلف در اوت لت آرمونی پارک استانبول

انواع و اقسام اجناس و کالاها در این اوت لت پیدا می شوند. برندهای بسیار معروف در تمام دنیا مثل فابریکا، نایک، پیرکاردین، تفال، کارفور، فلو، دریمود، اینکی، آتاسای و کاراچا نیز در این اوت لت شعبه دارند. اوت لت آرمونی پارک استانبول تقریبا 95 فروشگاه و مغازه بوده که در زمینه های مختلف لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، جواهرات و زیورآلات، عطر و ادکلن و ... فعالیت می کنند. 

فروشگاه ها و برندهای مختلف در اوت لت آرمونی پارک استانبول

امکانات رفاهی و دیگر خدمات این اوت لت استانبول

بسیاری از امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوب برای خدمات رسانی بهتر برای مشتریان و توریست های تور لحظه اخری استانبول در این مرکز خرید فراهم شده است. این اوت لت استانبول دارای 21 رستوران با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی، زمین بازی مخصوص برای کودکان، سرسره یخ و سالن نمایش که به دارای 71 هزار مترمربع مساحت می باشند. همینطور هفت سینما به همراه پارکینگ با ظرفیت بالا در اوت لت آرمونی پارک استانبول پیدا می شوند.

امکانات رفاهی و دیگر خدمات این اوت لت استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به اوت لت آرمونی پارک استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. اوت لت آرمونی پارک به راحتی با استفاده از ترامواها قابل دسترسی است. برای رسیدن به این مرکز خرید استانبول باید با تراموا به ایستگاه زیتون برنو رفته و بعد از گذر از پل هوایی، سوار اتوبوس های صفاکوی شده و در ایستگاه صفاکوی پیاده شوید.