اماکن تفریحی استانبول : استانبول که تنها مراکز خرید و جاذبه های گردشگری نیست! در این شهر بزرگ علاوه بر مراکز تجاری برتر و جاذبه های گردشگری فوق العاده، مکان ها و جاذبه های تفریحی بسیاری بوجود آمده اند که استانبول را برای توریست ها و گردشگران به شهری تجاری و تفریحی تبدیل می کند. تنوع تفریحات و سرگرمی های استانبول انقدر زیاد بوده که ممکن است در تور لحظه آخری استانبول خود به تمام آن ها نرسید و وقت کم بیاورید. به همین خاطر چند اماکن تفریحی در استانبول را برای توریست ها و گردشگران معرفی کرده ایم تا باب سلیقه خود انتخاب کرده و از سفر خود لذت ببرید.

پارک های آبی استانبول

پارک های آبی این شهر یکی از تفریحات مورد علاقه و همیشگی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بوده. در پارک آبی های استانبول انواع استخرها مثل استخر موج دار، استخر المپیک، استخر بچه ها، سرسره های آبی، تونل های آبی، سونا و جکوزی، حمام آفتاب در سواحل پارک، رستوران، کافه و ... فراهم شده اند. توریست ها و گردشگران  استانبول با انتخاب تور پارک های آبی، از خدماتی مثل سرویس ترانسفر رایگان برخوردار خواهند بود و این سرویس های رایگان در هر منطقه از شهر حاضر خواهند شد.

پارک های آبی استانبول

شهربازی ویالند استانبول

یکی دیگر از جذاب ترین امکن تفریحی این شهر برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول، شهربازی ویالند است. این شهربازی نوساز، با امکانات تفریحی و سرگرم کننده بسیار خوبی که ایجاد کرده، توانسته به سرعت در دل توریست ها و مردم شهر جا باز کند. انواع امکانات تفریحی مثل سینما، جت اسکی، تونل وحشت، بولینگ، کینگ کنگ پانزده متری، بولینگ، آبشار وحشی، رولر کستر، ترن هوایی و ... در شهربازی ویالند استانبول آماده شده تا تجربه یک روز هیجان انگیز در این شهربازی به خاطر بسپارید. شهربازی ویالند هر روز هفته از ساعت ده صبح باز بوده و هزینه ورودی آن 89 دلار می باشد.

شهربازی ویالند استانبول

جزایر پرنس استانبول

معروف ترین و زیباترین جزایر استانبول، جزایر پرنس هستند. این جزایر در هر فصل از سال بسیار زیبا و دیدنی بوده و هر سال توریست ها و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. آرامشی که این جزایر میتواند به شما دهد، در هیچ جای استانبول پیدا نخواهید کرد. از تفریحات محبوب توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این جزایر، دوچرخه سواری، کشتی سواری، کالسکه سواری و ... است. پیشنهاد می شود حتما یک وعده غذایی ماهی کبابی در این جزیره خود را میهمان کنید.

جزایر پرنس استانبول

پارک دلفیناریوم استانبول

بزرگ ترین دلفیاریوم اروپا در شهر استانبول، محله گلدن هورن می باشد. این دلفیناریوم، یک نمایش یک ساعته از دلفین ها برگزار می کند. همینطور به بازدیدکنندگان واجد شرایط این امکان را میدهد تا در کنار دلفین ها شنا کرده و با آن ها عکس یادگاری داشته باشند. کودکان بالای ده سال در فصل زمستان و کودکان بالای شش سال در فصل تابستان امکان شنا همراه با دلفین ها را دارند. البته به این شرط که توانایی شنا کردن بدون استفاده از وسیله اضافی مثل جلیقه را داشته باشند.

پارک دلفیناریوم استانبول