استانبول فروم : مرکز خرید استانبول فروم، با 495 هزار متر مربع، بزرگ ترین مرکز خرید این شهر و اروپا می باشد. استانبول فروم در سال 2009 افتتاح شده و بزرگ ترین آکواریوم کشور را نیز در خود دارد. بیشتر از هشت هزار متر مربع از مرکز خرید فروم استانبول به این آکواریوم اختصاص داده شده است. پیشنهاد ما به تمام توریست ها و گردشگران تور استانبول، یک روز بازدید از این مرکز خرید است! چرا که علاوه بر خرید، تفریح و سرگرمی نیز میتوانید داشته باشید. علاوه بر آکواریوم، سه شهربازی و چندین رستوران و کافی شاپ در این مرکز خرید هستند. استانبول فروم توریست ها و گردشگران تور استانبول را به هر دلیل به سمت خود جذب می کند.

استانبول فروم

فروشگاه و برندهای استانبول فروم

این مرکز خرید، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید اروپاست و دارای 292 فروشگاه و مغازه از برندهای معروف در سطح جهان و معمولی دارد. فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید در زمینه های پوشاک، دکوراسیون خانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم الکترونیک و دیجیتال، زیورآلات و عینک، کیف و کفش، لباس خانگی، لوازم خانگی، پوشاک و لوازم کودکان، انواع بازی و اسباب بازی، کفش و لوازم ورزشی، ساعت و ... فعالیت می کنند. بیشترین برندهای ارائه شده در استانبول فروم  مدیا مارکت، تکنوسا، بیمکس، زارا، C&M، H&M، آدیداس، نایک و .... می باشند.

فروشگاه و برندهای استانبول فروم

خدمات و امکانات تفریحی استانبول فروم

میتوان گفت بیشتر از پنجاه رستوران و کافی شاپ بسیار خوب در این مرکز خرید هستند که هرکدام انواع و اقسام غذاهای بین المللی به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. در کنار این رستوران ها، تفریحاتی هم ارائه شده. همانطور که گفته شد، در این مرکز خرید سه شهربازی قرار داشته، شهربازی اختاپوس، شهربازی فان لب، شهربازی لگولند دیسکاوری سنتر. همینطور یک پارک ژوراسیک مهیج نیز دارد. از دیگر امکانات تفریحی آن میتوان به سینمای بزرگ، چند سالن بزرگ، زمین بازی کودکان، شبیه ساز پرواز با هلیکوپتر، سالن بولینگ و آکواریوم سی لایف اشاره کرد. برای کسانی که با ماشین های شخصی آمده اند نیز پارکینگ بزررگ با ظرفیت پنج هزار خودرو دارد.

خدمات و امکانات تفریحی استانبول فروم

بزرگ ترین آکواریوم ترکیه در استانبول فروم

آکواریوم بزرگ و 83 متری این مرکز خرید، بزرگ ترین آکواریوم در کل ترکیه است. همینطور تونل 83 متری اش، عنوان دومین تونل طولانی آکواریومی اروپا را دارد. در این آکواریوم بزرگ و باشکوه، بیشتر از ده هزار جاندار و هزاران گونه مختلف از ماهی ها زندگی می کنند. امکاناتی که این آکواریوم به جز تماشا کردن به توریست ها و گردشگران تور استانبول میدهد، شنا کردن همراه با کوسه ها، نزدیکی به موجودات آبی، غذا دادن به آن ها و ... می باشند. هزینه ورود به آکواریوم سی لایف استانبول برای بزرگسالان 54 لیر و برای کودکان 37 لیر می باشد.

بزرگ ترین آکواریوم ترکیه در استانبول فروم

دسترسی های نزدیک به استانبول فروم

توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند با سوار شدن در ایستگاه مترو تکسیم، سوار خط M2 شده و بعد از گذشتن از چهار ایستگاه در ایستگاه ینی کاپی پیاده شوند. بعد از آن سوار اتوبوس های ایستگاه ینی کاپی مرمره از خط  M1A شده و بعد از شش ایستگاه در ایسگاه کجاتپه پیاده شوند. در آخر هم با چهارصد متر پیاده روی میتوانند به استانبول فروم برسند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت نه صبح تا نه شب و یکشنبه ها از ساعت یازده تا نه شب باز بوده و آماده پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور استانبول می باشد.