ارزانترین هتلهای کیش : کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای توریست ها و گردشگران، به خصوص در فاصل تابستان است. این جزیره زیبا و دوست داشتنی، تفریحات و آب و هوای بسیار خوبی داشته، به همین خاطر سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند. اگر به تازگی برای خود سفر تور کیش برنامه ریزی کرده اید و به دنبال هتل هایی با امکانات خوب و ارزان قیمت هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزانترین هتلهای کیش و جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی و ... اطراف آنها آشنا شوید.

هتل آفتاب شرق کیش

این هتل سه ستاره، فاصله بسیار نزدیکی به ساحل داشته و در منطقه ای بومی نشین ساخته شده. دور و اطراف هتل آفتاب شرق را پوشش گیاهی سبز و زیبا گرفته است. این هتل، خدمات بسیار خوبی در ازای هزینه ای که دریافت می کند به توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه میدهد. همینطور از ویژگی های مثبت آن نیز میتوان به دسترسی بسیار خوبش به جاذبه های گردشگری مثل شهر زیرزمینی کاریز، بازار عرب های و .. اشاره کرد. هزینه اقامت این هتل سه ستاره برای یک شب در اتاقی دو تخته، برای هر نفر حدودا 35000 تومان می باشد.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل ستاره طلایی کیش

دومین هتل ارزانی که در کیش میتوان پیدا کرد، هتل ستاره طلایی است. این هتل سه ستاره نیز دسترسی های بسیار خوب و نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری مثل پارک آهوان داشته و برای رسیدن به این مقاصد، سرویس ترانسفر رایگان ارائه داده است. هزینه اقامت در این هتل برای یک نفر در یک اتاق دو تخته، برای یک شب حدود 33000 تومان می باشد. هتل ستاره طلایی با توجه به هزینه ای که دریافت می کند، امکانات و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور کیش ارائه میدهد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل آرا کیش

اگر در بهترین موقعیت مکانی میخواهید اقامت داشته باشید، هتل ارزان آرا، بهترین انتخاب است. این هتل به مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر از جمله ساحل دریای خلیج فارس، پلاژ بانوان و پلاژ بانوان دسترسی داشته و خدمات بسیار خوبی هم ارائه میدهد. نظر میهمانان و توریست های تور کیش نسبت به اتاق های این هتل بسیار خوب بوده و توانسته رضایت میهمانان خود را جلب کند. هزینه اقامت برای یک شب و برای یک نفر در هتل آرا کیش، حدودا 55000 تومان می باشد.

هتل آرا کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند سه ستاره کیش، از مراکز خرید خوب کیش مثل مرکز خرید مروارید و زیتون تنها ده دقیقه فاصله دارد. پنجره اتاق های این هتل به سمت دریا بوده و اکثر آنها تراس اختصاصی دارند. هزینه اقامت برای یک نفر، یک شب در هتل گراند حدودا 70000 تومان است.

هتل گراند کیش