اجاره سوئیت و آپارتمان در باکو : در ادامه راهنمای سفر به باکو آذربایجان در لست تورز امروز قصد داریم در مورد اجاره سوئیت ویلا و آپارتمان در باکو صحبت کنیم . بسیاری از مسافرانی که بصورت انفرادی دوست به تور باکو می روند تمایل به اقامت در سوئیت یا آپارتمان در باکو دارند . کشور آذربایجان در سالهای اخیر تمرکز زیادی روی صنعت گردشگری این کشور کرده و همین امر باعث شده که این کشور خصوصا شهر باکو به یکی از 10 شهر بهتر جهان از لحاظ جذب گردشگر تبدیل شود در باکو انواع تفریحات و جاذبه های گردشگری و تاریخی برای همه سلیقه ها آماده شده که نمونه آن را در هیچ شهری نمی توان پیدا کرد . سالانه پذیرای مسافران زیادی از کشور عزیزمان ایران می باشد که تور باکو را بعنوان اولویت های گردشگری خود بر می گزینند . به جرات می توان گفت کمتر کسی به باکو سفر کرده که تمایل نداشته باشد برای بار دیگر به باکو سفر کندو سوغاتی باکو را از یاد ببرد. زبان رسمی کشور باکو ترکی آذربایجانی یا همون ترکی خودمون در ایران هست که همین امر نیز یکی از مواردی هست که به جذب گردشگر از کشورمان به باکو کمک کرده است . اجاره سوئیت در باکو هواداران بسیاری دارد که دلایلی اغلب منطقی هم برای این تصمیم خود دارند هزینه ارزان در اجاره سوئیت و ویلا , راحتی رفت آمد ظریفیت بیشتر مسافر و دور هم بودند پخت پز داخل سوئیت برای برخی از وعده ها و محدویت رفت آمد و ... از جمله دلایی هست که مسافران تور آذربایجان بیان می کنند. 

اجاره سوئیت در باکو

نکاتی که باید در اجاره سوئیت در باکو در نظر داشته باشید.

-به هیچ عنوان از راننده و تاکسی هایی که در مرز هستند درخواست اجاره سوئیت و آپارتمان در باکو نکنید . اغلب راننده های مرزی که شما را به سمت آذربایجان می آورند همواره به شما پیشنهاد اجاره سوئیت در شهر باکو را می دهند که اغلب این سوئیت ها امکانات مناسبی ندارند یا از مرکز شهر دور هستند و یا هزینه به مراتب بالاتری رو می گیرنند همچنین امنیت این سوئیت ها اصلا قابل اطمینان نیست و اغلب مسافرین با مشکلات زیادی مواجه می شوند لازم به توضیح است اجاره تاکسی از مرز آستارا به آدرسی که شما در باکو می دهید 15 منات و از مرز بیله سوار 10 منات می باشد.

- در هنگام اجاره سوئیت در باکو حتما قرارداد ببندید و بدون قرارداد اجاره سوئیت یا آپارتمان هیچ مبلغی رو پرداخت نکنید و همراه اجاره نامه حتما شماره شناسنامه یا به اصطلاح وثیقه مالک را بگیرید شما برای اقامت بیشتر از ده روز در باکو حتما باید به اداره آسان خدمت مراجعه کنید و برای ثبت محل اقامت به اجاره نامه و شماره شناسنامه مالک نیلز دارید

- حتما سوئیتی که در باکو اجاره می کنید تازه ساخت باشد و ترجیحا در مرکز شهر باکو مثل محله های 28 مای , بلوارباکو,ایچریشهر, صمدورغون,نسیمی,نظامی,تارگوی و نزدیک یکی از ایستگاه های مترو باشد . چون بیشتر مراکز خرید در باکو و مراکز تفریحی در مرکز شهر باکو هستند.

از موسسات و شرکت های معتبر ار باکو سوئیت یا آپارتمان اجاره کنید

شرکت ها و موسسات توریستی زیادی در باکو به خدمات اجاره سوئیت در باکو و رزور هتل و گشت شهری و خدمات گردشگری زیادی می پردازند که اغلب ذر خیابانهای منتهی به بلوار باکو و ایچری شهر می توان آنها را یافت و برای انتخاب تور زمینی تور باکو در بخش مربوطه در سایت لست تورز مراجعه کنید و همچنین جهت رزرو قبلی سوئیت در باکو همچنین می توانید به تنها کارگزار ایرانی رسمی تور باکو و ثبت شده در آذربایجان شرکت لریک به آدرس اینترنتی https://lerik.netمراجعه کنید و از خدمات گردشگر این شرکت تورستی ایرانی از جمله رزرو و اجاره سوئیت و آپارتمان در باکو استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

باکو مقصد جدید گردشگران ایرانی