آکواریوم کی ال سی سی مالزی : بزرگ ترین و زیباترین آکواریوم در دنیا در زیر برج های دوقلو پتروناس کوالالامپور مالزی قرار داشته و یکی پربازدیدترین مکان های این شهر است. آکواریوم کی ال سی سی مالزی محل زندگی بسیاری از ماهی ها و آبزیانی که بعضی از آنها بسیارکمیاب و زیبا هستند و آنها را تنها میتوان در پایین ترین ارتفاع از دریا پیدا کرد میباشد به همین خاطر یکی از مشهورترین و دیدنی ترین آکواریوم ها در دنیاست. شما میتوانید هر دفعه یک ماهی یا آبزی جدید و زیبا ببینید چرا که بیشتر از پنج هزار آبزی و ماهی داشته و ارتفاعی نور متری دارد تا کوسه ها و سفره ماهی ها نیز بتوانند زندگی کنند.

آکواریوم کی ال سی سی مالزی

ماهی ها و آبزیان آکواریوم کی ال سی سی مالزی

هر ماهی و آبزی که نام ببرید در آکواریوم کی ال سی سی مالزی زندگی میکند! حتی اگر کوسه های ببری و یا مارماهی باشد! این آکواریوم طوری ساخته شده تا توریست ها و گردگشران تور مالزی بتوانند از یک تونل نود متری که بعضی مواقع این تونل ها متحرک هم هستند رد شده و از تماشای آکواریوم کی ال سی سی مالزی لذت ببرند. یکی از هیجان انگیزترین صحنه ها، هنگتم غذا دادن مسئولان آکواریوم به آبزیان و ماهی ها بوده که بسیار جالب است. البته یکی از امکاناتی که این آکواریوم برای بازدید کنندگان خود ارائه کرده، غواصی با کوسه هست! البته نترسید و نگران نباشید، این غواصی همراه با نظارت و در نظر گرفتن مسائل امنیتی خواهد بود.

ماهی ها و آبزیان آکواریوم کی ال سی سی مالزی

هزینه بلیط برای بازدید از آکواریوم کی ال سی سی مالزی

هزینه بلیط برای کودکان سه تا دوازده سال رایگان بوده، برای افراد بزرگسال 53 رینگیت و برای افراد بزرگ تر از شصت سال، 43 رینگیت است.

هزینه بلیط برای بازدید از آکواریوم کی ال سی سی مالزی

آدرس آکواریوم کی ال سی سی مالزی

Kuala Lumpur Convention Centre, Kuala Lumpur City, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia