آکواریوم عمار استانبول : یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر استانبول که در سال 2017، در قسمت آناتولی ساخته شده، مرکز خرید عمار اسکوئر می باشد. این مرکز خرید که در قسمت آسیایی استانبول قرار داشته، توسط یک گروه سرمایه گذار که در زمینه های هتل داری، گردشگری، تفریحی و خرده فروشی مشغول هستند، ساخته شده است. در حال حاضر این مرکز خرید با وجود معماری زیبا، امکانات تفریحی و خدماتی که ارائه میدهد، یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید شهر استانبول می باشد. یکی از مهم ترین امتیازات این مرکز خرید که توانسته توریست ها و گردشگران تور استانبول را به خود جذب کند، امکانات تفریحی اش بوده که دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. از محبوبترین جاذبه های تفریحی این مرکز خرید میتوان آکواریوم و باغ وحش دریایی آن اشاره کرد. این اکواریوم بزرگ بسیاری از حیوانات آبزی از گونه های مختلف را در خود جای داده است. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بیشتر با این آکواریوم آشنا شوید. 

آکواریوم عمار استانبول

قسمت های مختلف آکواریوم عمار استانبول

این آکواریوم و باغ وحش دریایی، در طبقات فوقانی این مرکز خرید قرار داشته و قرار است حسابی شما را شگفت زده کند. آکواریوم عمار به هفت قسمت مختلف جنگل، رودخانه و آبشار، تونل آکواریوم، سواحل سنگی، جزیره پنگوئن ها و کروکدیل و گالری ماهی های ژله ای تقسیم شده است. در این اکواریوم مرکز خرید عمار اسکوئر تقریبا دو هزار حیوان دریایی و دویست گونه مختلف دوزیست نگهداری می شوند. آکواریوم عمار برای هر سن و سالی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.  

قسمت های مختلف آکواریوم عمار استانبول

هزینه و ساعات بازدید از آکواریوم عمار استانبول

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این آکواریوم دیدن کنند. همینطور هزینه بازدید از آن برای کودکان سه تا چهارده سال پنجاه لیر و برای بزرگسالان 44 لیر می باشد. 

هزینه و ساعات بازدید از آکواریوم عمار استانبول

دیگر امکانات تفریحی مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول

به جز آکواریوم و باغ وحش دریایی، امکانات تفریحی دیگری هم در این مرکز خرید بوجود آمده اند که قطعا از آن ها نیز لذت خواهید برد. این مرکز خرید دارای پانزده سالن سینما بوده که روی هم دو هزار و چهارصد صندلی سینمایی ظرفیت دارند. همینطور دارای اولین سالن 4DX Anadolu Yakası، رستوران ها و کافه های سنتی و لوکس، سالن های پذیرایی، زمین بازی مخصوص کودکان و ... می باشد.

دیگر امکانات تفریحی مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول

دسترسی های نزدیک به آکواریوم عمار استانبول

مرکز خرید عمار اسکوئر در قسمت اسیایی استانبول و در منطقه اسکودار، محله اونالان و خیابان آیازما قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند برای رسیدن به آن از سمت میدان تقسیم سوار مترو شده و در ایستگاه مجیدیه کوی پیاده شوند و سپس به سمت متروبوس خط AS34 شده و در ایستگاه اوزون پیاده شوید. از آنجا نیز میتوان با یک تاکسی و یا ون به راحتی به آکواریوم عمار استانبول رسید.