یکی از ده آکواریوم های بزرگ دنیا در دبی قرار دارد. اکثر توریست های تور دبی هرچقدر هم که از این آکواریوم بازدید کرده باشند بازهم برای تماشای آن میایند. این آکواریوم آنقدر بزرگ است که نام آن را در رکوردهای گینس ثبت کرده اند.

این آکواریوم 51 متر طول و 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و با 10 میلیون لیتر آب پر شده است. آکواریوم وسط مرکز خرید دبی مال واقع شده است. و دارای 33000هزار جانور آبی میباشد. شما میتوانید بدوت پرداخت هزینه ای از آکواریوم بازدید کنید. بازدید کنندگان میتوانند با وارد شدن به تونل شیشه ای ماهی ها را تماشا کنند. 

همانطور که گفته شد هزینه ای برای بازدید از این آکواریوم گرفته نمیشود اما اگر مایلید وارد تونل شوید باید هزینه پرداخت کنید و اگر از امکانات قایق سواری استفاده کردید نیز باید هزینه پرداخت کنید.

علاوه بر آکواریوم یک باغ وحش نیز در این مرکز وجود دارد که دارای حیواناتی آبزی مثل خرچنگ های بسیار بزرگ ، ستاره های دریایی زنده ، عروس دریایی زنده و پنگوئن هایی که داخل محفظه ای شیشه ای هستند و شنا می کنند یا راه می روند و غذا می خورند ، ماهی های بسیار متنوع و رنگارنگ ، لاک پشت ، کوسه و سفره ماهی و غیره هستند.

آدرس :

 جاده شیخ زاید خیابان دوحه . مرکز خرید دبی مال

ساعت کار :

 یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح  الی 11 شب

پنجشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب