بعد از خارج شدن از فرودگاه دبی 10 ساعت بعد گرما خیلی بدتر شد. و هنوز تابستان هم نشده بود! این واقعیت به تنهایی باعث شد که به سرعت متوجه شوم که هرگز نمی توانم در دبی زندگی کنم. اما، 8 روز هیجان انگیز و 3 ماه بعد، خاطراتی که به وجود آمد بسیار زیباتر و غنی تر از پیش بینی هوای سوزان اواخر آوریل با تور ارزان دبی بود.با صرف نظر از ساعات گرمتر و تلاش برای بیان آن به کلمات ساده، زمان زندگی خود را در آنجا سپری کردم. اوقات بسیار سرگرم کننده ای که مرا به کاوش های متعدد و نسبتاً متنوع شهر برد. در اینجا تجربه سفر من به دبی است و اگر تور دبی و امارات متحده عربی در لیست شما هستند، به شما توصیه می‌کنم همان مواردی را که به شما پیشنهاد می‌کنم نگاهی بیندازید.

آنچه دبی به من آموخت و 7 چیزی که باید در آنجا تجربه کنید

1. فهمیدن این که همه چیزهایی که در مورد دبی دیده بودم و خوانده بودم درست بود.

دبی، مانند هر کلان شهر بزرگ، دو چهره دارد. یکی هست که همه میدونن مردم زیبا هستند ماشین ها بزرگ هستند. ساختمان ها عظیم هستند. مراکز خرید همه جا هستند. سرمایه داری حکومت می کند.این بلافاصله باعث می شود که در مورد آن طرف شهر صحبت کنیم. این یک کلانشهر در حال ساخت با یکی از بالاترین سرعت هایی است که تا به حال شاهد آن بوده ام. ترافیک شدید است. به هر طرف که نگاه می کنید، جرثقیل ها و کارگران وجود دارند.

2. دبی در شب کاملا خیره کننده است

و یکی از بهترین شرط‌های شما برای مشاهده این موضوع این است که هنگام غروب آفتاب به طبقه بالای یک آسمان‌خراش بروید. برج خلیفه عظیم (829.8 متر، بلندترین ساختمان جهان این روزها!) را برای تحسین خط افق از سکوی دید بالا انتخاب کردم . به یک ناظر در نمایش فواره مال دبی تبدیل شوید و با جمعیت شلوغی که همان ایده من را داشتند، کنار بیایید.

3. هتل ها با کیفیت است

من 24 ساعت را در Al Ghurair Rayhaan by Rotana گذراندم  ، یک هتل پنج ستاره در کنار بازار و نهر دبی – یک شام اختصاصی در رستوران شایان آن ، که در آن برای اولین بار در زندگی ام کباب های گوشتی غذاهای ایرانی و سایر غذاهای کوچک را امتحان کردم. طراحی قابل توجه با بسیاری از اتاق های خصوصی برای میزبانی مهمانی های کوچک و بزرگ. خدمات، غذا، و ماکت عالی. برمیگردم!

– یک ماساژ بی‌نظیر کل بدن در Zen ، اسپای فوق‌العاده هتل، که باعث شد خستگی بقیه روز را فورا فراموش کنم.

– صبحانه و ناهار در لیون ، یک رستوران ناهار خوری تمام روز با غذاهای بین المللی بسیار زیاد که برای امتحان همه آنها به یک ماه کامل نیاز دارید.

و

– سوئیت ممتاز من خارج از دنیا با یک تخت کینگ، 2 حمام (اصلی با وان مجلل)، یک اتاق نشیمن که می تواند میزبان یک مهمانی 30 نفره باشد و مناظر خیره کننده باورنکردنی بر فراز نهر دبی، آسمان خراش های نمادین، و برج خلیفه داشته باشید

اگرچه واقعاً آرام و ساکت بود، اما از شدت هیجان برای به خواب رفتن مشکل داشتم، زیرا نمی‌توانستم از رفتن از این طرف به آن طرف در حال تصویر کردن دبی در شب دست بردارم.

فرودگاه دبی در شب کاملا خیره کننده است

4. برانچ در دبی جدی گرفته می شود

در واقع، زندگی خوب را می توان به طرق مختلف تجربه کرد. به عنوان مثال، هتل چهار فصل دبی در ساحل جمیرا را در نظر بگیرید.موقعیت ممتاز این هتل آن را به مکانی عالی برای فرار از جنون شهر و ورود به یک واحه آرام در میان هرج و مرج تبدیل کرده است. من از آن برای یک برانچ با مضمون ژاپنی در دبی در رستوران Sea Fu آن بازدید کردم و سپس در اطراف امکانات آن گشت زدم. این فقط باعث شد دیوانه وار بخواهم به عقب برگردم. از تراس روی پشت بام مشرف به خط افق دبی و باغ‌های سرسبز مملو از استخرهای تنگ در کنار دریا گرفته تا سالن‌های مجلل سرپوشیده با موسیقی زنده پیانو و اسپای مجلل، از قبل در فهرست من برای بازدیدهای آتی از شهر قرار دارد.

5. هیچ راهی بهتر از قایق برای لذت بردن از مارینای دبی وجود ندارد

وقتی دعوت برای پیوستن به  تور قایق‌های زرد دبی مارینا در اطراف مارینا، پالم و ساختمان مشهور برج العرب در میان دیگر مکان‌های دیدنی معروف دبی را پذیرفتم، نمی‌دانستم درگیر چه چیزی هستم.چیزی که فکر می‌کردم یک گردش آرام در یک قایق بادی خواهد بود به یک سواری هیجان‌انگیز تبدیل شد که در آن زمان آماده انجام آن نبودم.بنابراین، توصیه می‌کنم تمام وسایل با ارزش خود را در خانه بگذارید و برای تجربه این هندزفری آماده شوید. از آنجایی که نمی‌دانستم، لپ‌تاپ، DLSR و لنزهایم همیشه همراهم بودند و نمی‌توانستم از این فکر نکنم که سرعت دیوانه‌کننده چقدر می‌تواند به آنها آسیب برساند. خوشبختانه 2 ساعت بعد با تمام وسایلم سالم از قایق خارج شدم.جدای از آن، تماشای چگونگی انتقال شهر از روز به شب از دریا، تجربه ارزشمندی بود که بدم نمی‌آید هر زمان تکرارش کنم.

تجربه من در دبی از آن زمان به بعد بهتر شد.

6. امارات متحده عربی ممکن است سازمان یافته ترین، تمیزترین، مودب ترین و امن ترین کشور جهان باشد.

ویژگی‌های محافظه‌کار اما مدرن، بی‌نقص ، جایی که به نظر می‌رسد همه چیز به خوبی کار می‌کند و هرگز احساس ناامنی نمی‌کنید، امارات و به‌ویژه دبی به این شکل است.

می توانید در هر زمانی از شبانه روز با گران ترین وسایل راه بروید و فراموش کنید که ممکن است اتفاقی برای شما بیفتد. اطلاعات مهم برای دختران زیرا هیچ کس شما را آزار نمی کند یا سعی نمی کند به هیچ وجه به شما آسیب برساند. مجازات ها خیلی سخته!

امارات متحده عربی ممکن است سازمان یافته ترین، تمیزترین، مودب ترین و امن ترین کشور جهان باشد

7. خیلی بیشتر از دبی تا امارات است. برای مثال، فجیره

امارات متحده عربی با 7 امارات مختلف یکی از سرگرم کننده ترین کشورهای موجود است! اگر من جای شما بودم، با استفاده از دبی به عنوان پایگاه شما شروع به آماده سازی می کردم. فجیره فقط 90 دقیقه خارج از شهر است، اما چشم انداز آن را شبیه کشوری کاملا متفاوت می کند.از من دعوت شد که یک شب را در  Radisson Blu Fujairah در دیبا بگذرانم، یک هتل 4 ستاره که در امتداد 500 متر ساحل خصوصی قرار دارد.در آنجا می‌توانید انواع ورزش‌های آبی مانند غواصی، ، و ویک‌بردینگ را تمرین کنید، در بارهای کنار استخر که دی‌جی‌ها در تمام طول روز آهنگ‌های اصلی را می‌نوازند، نوشیدنی بنوشید، در اسپا O2 در محل به آرامش برسید و تحت درمان قرار بگیرید، در آن غذا بخورید. رستوران نسیم و با مناظر باشکوه دریای عرب از تراس اتاق خود بیدار شوید.

تور دبی 7 شب