آنتالیا هتل رامادا ریزورت : هتل پنج ستاره رامادا ریزورت، در منطقه لارا، منطقه ای توریستی در آنتالیا قرار داشته و دارای ساحل اختصاصی، به مساحت 30000 متر مربع می باشد. هتل رامادا ریزورت، اقامتی رویایی و فوق العاده عالی را برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده است. کارکنان و خدمه هتل با رفتار حرفه ای و دوستانه ای که با میهمانان دارند، آنها را مجبور می کنند بار دیگر برای اقامت، این هتل را انتخاب کنند. علاوه بر اینها، خدماتی که این هتل پنج ستاره برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه میدهد، شامل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی بزرگ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، ترانسفر رایگان به ساحل، آلاچیق های ساحلی رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایش و ... می باشند.

آنتالیا هتل رامادا ریزورت

اتاق های هتل رامادا ریزورت آنتالیا

هتل رامادا ریزورت آنتالیا در مجموع دارای 380 اتاق و سوئیت است. این 380 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور
  • سوئیت های خانوادگی

اطراف اتاق ها و سوئیت های این هتل را پوشش گیاهی زیبا، همراه با درختان نخل و آب گرفته اند. به همین خاطر، میهمانان تور آنتالیا چشم انداز بسیار زیبایی از اتاق به بیرون دارند. هر اتاق و سوئیت این هتل دارای تراس اختصاصی بوده و نشیمن بزرگی دارند. از امکانات مشابه و بسیار خوبی که در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل هستند، میتوان به سرویس دهی شبانه روزی، بطری آب معدنی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، گهواره رایگان، میز اتو، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل رامادا ریزورت آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا ریزورت آنتالیا

هشت رستوران بسیار خوب و باکیفیت در هتل رامادا ریزورت که برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا، انواع و اقسام غذاهای آسیایی، بین المللی، ایتالیایی، دریایی، مدیترانه ای، ترکی و ... را سرو می کنند. رستورانی که در کلوب ساحلی قرار داشته، تا هزار نفر ظرفیت گنجایش داشته و غذاهای دریایی بسیار خوبی دارد. سه بار و یک دیسکو نیز در هتل رامادا ریزورت آنتالیا وجود دارد. امکانات تفریحی و سرگرم کننده در این هتل پنج ستاره بسیار است که از جمله آنها میتوان به سونا و جکوزی، زمین بازی مخصوص کودکان، پارک آبی، استخر، حمام ترکی، مرکز ژمیناستیک، ساحل اختصاصی، تخت های حمام آفتاب، اتاق کامپیوتر، غواصی، استخر روباز، ورزش های آبی، قایقرانی، هندبال، والیبال، فوتبال، بسکتبال و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رامادا ریزورت آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل رامادا ریزورت آنتالیا

این هتل پنج ستاره در دامنه کوهستان تائوروس قرار داشته، بنابراین به بسیاری از جاذبه های تاریخی و گردشگری مهم دسترسی نزدیک و راحت دارد. از مرکز شهر تا هتل 26 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی آنتالیا تا هتل رامادا ریزورت چهارده کیلومتر فاصله است.