باز هم مراکز خرید دبی و اینبار بازار پارچه در خیابان الفهدی که همیشه پر از توریست ها و گردشگرانیست که به دنبال پارچه و یا لباس محلی برای خود یا اطرافیان هستند. به جز پارچه صنایع دستی که بوسیله محلی های آن قسمت دوخته شده مثل کفش و دمپایی و خیلی چیزهای دیگر که مور علاقه افراد سنتی پسند است ارائه میدهد.

آدرس پارچه فروشی های دبی

بخشی از این بازار را با سقف های چوبی تزئین کردند و درب ورودی خیلی از مغازه ها از جنس چوب بوده همانند درب های قدیمی حجره طراحی شده اند و برای نور پردازی آن از فانوس های قدیمی استفاده کردند به جذابیت این بازار می افزاید آن را گرم سنتی تر نشان میدهد.

آدرس پارچه فروشی های دبی

همه نوع پارچه از جنس و هر جای دنیا که بخواهید میتوان در این بازار پیدا کرد پارچه هایی از جنس کتان، حتی ابریشم، ساری های هندی، پارچه های توری، قیطان، پارچه های ، کشور تایلند ، اندونزی، کره و .. که با بهترین کیفیت به فروش میرسند.

آدرس پارچه فروشی های دبی

ساعت بازگشایی بازار :

گردشگران تور دبی میتوانند همه روزه از هفت صبح تا 12 و بعد از ظهرها از پنج تا هفت صبح از این بازار بازدید کنند. اما روزهای جمعه بازار از بعد از ظهر فعالیت خود را شروع میکنند. بیشترین ساعات شلوغی بازار برای روزهای 5 شنبه و جمعه ها میباشد.

آدرس بازار :

دبی _ بردبی _ خیابان الفهدی