آبشارهای دیدنی تایلند : تایلند بهشتی پر از جاذبه های طبیعی در دنیا بوده که با بازدید از ان ها شگفت زده خواهید شد! تایلند زیباترین جاذبه های طبیعی در آسیا را داشته و کشوری پر آبشار محسوب می شود. تایلند برای کسانی که به طبیعت گردی علاقه مند هستند جاذبه ای محبوب و فراموش نشدنی است. به خصوص که در بسیاری از این جاذبه های طبیعی خود دارای ابشارهای معروف و محبوب می باشد. در ادامه لست تورز برای توریست ها و گردشگران تور تایلند آبشارهای دیدنی این کشور را معرفی کرده تا از آن ها دیدن کنید.

آبشار اراوان تایلند

یکی از معروف ترین آبشارهای تایلند، در یکی از پارک های ملی معروفش به اسم اراوان است. این پارک ملی در قسمت شمال غربی و در شهر کانچانابوری قرار دارد. تپه های بلندی که در این پارک وجود دارند موجب شده اند تا بادهای موسیقی شرقی به سمت این پارک آمده و باعث ریزش باران در قسمت های مختلف شوند. پارک اراوان جنگل های سرسبز، رودخانه خای باصفا و تپه های سنگ آهکی بسیاری داشته که ان را زیباتر کرده اند اما در این میان آبشار اراوان که همنام پارک می باشد، باعث معروفیت بیشتر این آبشار شده است. این آبشار دارای حوضچه های زمردین بوده و بلندترین طبقه آن شباهتی به سر فیل دارد. میتوان درختان سرسبز بسیاری در کنار این ابشار دید که منظره را زیباتر کرده اند. آبشار اراوان هفت طبقه داشته و از قسمت شرقی پارک سرچشمه دارد و تا پنج کیلومتر جاری می شود.

آبشار اراوان تایلند

آبشار خلونگ لان تایلند

بزرگترین و زیباترین آبشار تایلند که صد متر طول و چهل متر عرض دارد، آبشار خلونگ لان می باشد. این آبشار با فاصله پنج ساعت رانندگی از بانکوک به سمت شمال و استان کامفائنگ فت قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند به راحتی میتوانند به این آبشار دسترسی داشته اما جمعیت زیادی را نمیتوان دور ان دید. به همین خاطر اگر به دنبال مکانی پر آرامش در کنار آبشارهای تایلند هستید، آبشار خلونگ لان را به شما پیشنهاد می کنیم.

آبشار خلونگ لان تایلند

آبشار سریدیت تایلند

در فاصله شش ساعته از بانکوک و در شهر بسیار زیبای پتچابون، آبشاری کوچک اما بسیار دوست داشتنی به اسم سریدیت قرار دارد. این آبشار شاید کوجک به نظر برسد اما ارتفاع کمی که داشته شما را محبوب می کند تا یک روز عالی و فوق العاده را در کنار آن با تفریحات آبی بگذرانید. بهترین مکان برای گشت و گذار در دل طبیعت و شنا در آب های خنک در تایلند، این مکان می باشد.

آبشار سریدیت تایلند

آبشار مائی یا تایلند

این آبشار نیز مثل اراوان در یکی از پارک های ملی تایلند به اسم دوی اینفانون قرار دارد. این شهر از شهر قدمت دار چیانگ مای یک ساعت فاصله دارد. چیانگ مای هم مثل پاتایا و پوکت یکی از شهرهای توریستی و محبوب توریست ها بوده و بسیاری از آن ها نیز نیز از این ابشار دیدن خواهند کرد. آبشار مائی یا 260 متر ارتفاع و صد متر عرض داشته و یکی از بلندترین و زیباترین آبشارهای کشور تایلند محسوب می شود. چیزی که باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند به این آبشار جذب شوند، طبقات لایه لایه آن بوده که چشم انداز و مظره ای زیبا ایجاد کرده است. حتما در بازدید از این آبشار دوربین عکاسی به همراه ببرید.

آبشار مائی یا تایلند

آبشار نامتوک تون نگا چانگ تایلند

این آبشار تایلند که به اسم ابشار عاج فیل نیز شناخته می شود، در استان هات یای قرار داشته و هفت طبقه دارد. از بین این هفت طبقه ابشار، طبقه سوم آن باعث شده تا به اسم عاج فیل معروف باشد. طبقه سوم این ابشار باعث شده تا آبشار به دو قسمت تقسیم شود و شبیه به عاج فیل در بیاید. آبشار آج فیل یکی از زیباترین آبشارهای قسمت جنوبی تایلند بوده و از شهر هات یای 26 کیلومتر فاصله دارد.

آبشار نامتوک تون نگا چانگ تایلند