شما احتمالاً سفر با شرکت‌هاي هوايي مختلف را تجربه کرده‌ايد، از برخي راضي و احتمالاً از برخي ديگر ناراضي بوديد، به‌هرحال انتخاب يک شرکت مناسب براي سفر هوايي بسيار حائز اهميت است زيرا جان شما مستقيم در دستان آن‌ها قرار مي‌گيرد و در صورت بد بودن خدمات نمي‌توانيد در ميان راه پياده شويد!

اگر به دنبال آژانس های مسافرتی و هواپیمایی تهران هستید حتما این موضوع را مدنظر داشته باشید تا سفری بی دغدغه را تجربه کنید.شرکت هواي Fly emirate يکي از معروف‌ترين خطوط هواي جهان است که خدمات جالبي را در طول سفر به شما ارائه مي‌دهد. اگر مي‌خواهيد با برخي از ويژگي‌هاي آن آشنا شويد با لست تورز در ادامه مطلب همراه باشيد.

داستان هواپيمايي fly emirates مانند قصه‌هاست، در دهه 80 با دو هواپيماي اجاره‌اي کار خود را  آغاز کرد و امروزه به يکي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي هواپيمايي جهان تبديل شده است و يکي از استانداردترين خدمات را به مسافران خود ارائه مي‌دهد. اين شرکت هم اکنون بزرگ‌ترين شرکت هوايي خاورميانه است و به بيش از 70 کشور جهان پروازهاي مستقيم را انجام مي‌دهد.

1-نشستن راحت در هواپیمایی Fly Emirates

يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي ما هنگام پرواز اين است که اطرافيان ما صندلي خودشان را چطور تنظيم مي‌کنند، يا اينکه چقدر فضاي براي راحت نشستن ما در صندلي وجود دارد. شرکت هوايي امارات از معدود خطوط پروازي است که  نوع چينش صندلي‌هاي مسافران را به سفارش مي‌دهد و از همين رو فضاي کاملاً مناسبي را براي نشستن شما در نظر گرفته‌اند

2-با هواپیمایی Fly Emirates بدون توقف به خانه برو

اين شرکت 4 تا از طولاني‌ترين پروازهاي جهان را بدون توقف انجام مي‌دهد. از دبي به لس‌آنجلس، دبي-هوستون، دبي-دالاس، دبي-سان فرانسيسکو. اما به شما اين تضمين داده مي‌شود که در طول اين سفر کاملاً آرام خواهيد بود و مشکلي برايتان پيش نخواهد آمد.

هواپيمايي امارات

3-سرويس خوب، احترام به مشتري در هواپیمایی Fly Emirates

شرکت هواپيمايي امارات از معدود شرکت‌هاي جهان است که در طول 25 سال گذشته هميشه سود ده بوده و نيازي به تعطيلي يا اخراج کارکنانش نداشته است. شايد يکي از دلايل آن سرويس مناسب به مشتريان و در نظر گرفتن راحتي مسافران بوده که باعث شده به اين شرکت وفادار بمانند و اين خط هوايي را براي سفر خود انتخاب کنند.

هواپيمايي امارات

4-هواپیمایی Fly Emirates محيط زيست را دوست دارد

شرکت هواپيمايي امارات از هواپيماهاي A380-800 استفاده مي‌کند که کاملاً به سفارش خودش و به طور اختصاصي ساخته شده،البته این را هم باید بدانید که این هواپیما جز گرانترینبلیطهای هواپیمایی را در سال 2016 داشته است . در اين هواپيماها از موتورهاي GP7200 استفاده شده که سالانه ميليون‌ها ليتر در مصرف بنزين صرفه جويي مي‌کنند و تا حد قابل توجهي آلودگي هوا را کم کرده است. همچنين در پتوهاي جديد بخش  اکونومي، از بطري‌هاي پلاستيکي بازيافتي استفاده شده که همين امر کمک فراواني در پاک‌سازي محيط زيست دارد.

هواپيمايي امارات

5-سفر به تمام قاره‌ها با هواپیمایی Fly Emirates

يکي از بزرگ‌ترين ويژگي‌هاي Fly Emirates اين است که به تمام قاره‌هاي جهان پرواز مي‌کند. شما مي‌توانيد با استفاده از اين خط هوايي به بيش از 100 مقصد مختلف در 70 کشور متفاوت سفر کنيد.

هواپيمايي امارات

6-سرگرم کردن مسافران در سفر با هواپیمایی Fly Emirates

اگر با بخش اکونومي ديگر پروازها سفر کرده باشيد ميدانيد که از امکانات سرگرم کننده خبري نيست و در نهايت شما مي‌توانيد چند مجله را ورق بزنيد. اما ما fly emirates  را به اين دليل دوستداريم که آنها چند قدم جلوتر گذاشته‌اند. در هواپيماهاي اين شرکت نمايشگرهاي با امکان دسترسي به چند صد فيلم و موسيقي اضافه شده تا سطح بالاتري از يک پرواز کلاس اکونومي را به مشتريان معمولي ارائه دهند. همچنين به تازگي در همه کلاس‌ها به  يک خروجي لب تاب، و 50 بازي ويدئويي مخصوص کودکان دسترسي خواهيد داشت که شما و کودکانتان را تا پايان سفر کاملاً سرگرم مي‌کند.

هواپيمايي Fly Emirates

7- فرست کلاس يا هتل 5 ستاره را با هواپیمایی Fly Emirates تجربه کنید!

بار کوچک، تختخواب، سينماي شخصي، غذاي لذيذ، نوشيدني و دوش آبگرم همه اين‌ها حس حضور در يک هتل هوايي را به شما خواهند داد. تمام اين امکانات را مي‌توانيد با خريد بليط بخش فرست کلاس هواپيمايي امارات در اختيار داشته باشيد. در واقع اين بليط يک کابين کاملاً خصوصي را به شما ارائه مي‌دهد که هيچ مسافر ديگري شما را نخواهد ديد. همچنين از مزايايي وجود در اين بخش ملاقات با افراد شاخص است، شايد شما با يک گپ کوتاه بتوانيد کسب کارتان را گسترش دهيد. در اين بخش همچنين مي‌توانيد ضمن دوش گرفتن از ماساژور پا استفاده کنيد، در هر زمان که مي‌خواهيد غذا سفارش دهيد وسايل رايگان آرايشي و بهداشتي دريافت کنيد.

هواپيمايي Fly Emirates

8-ارائه امکانات در هواپیمایی Fly Emirates قبل از پرواز آغاز مي‌شود

اگر شما بليط فرست کلاس را خريده باشيد، در 35 فرودگاه جهان مي‌توانيد از خدمات خاص اين شرکت بهره‌مند شويد. اگر تمايل داشته باشيد يک ماشين به سراغ شما خواهد آمد و شمارا به فرودگاه مي‌برد. سپس در بخش ويژه مهمانان اين شرکت روي کاناپه خود مي‌نشينيد. اينجا خبري از معطل شدن نيست، تنها در 1 دقيقه کارهاي پروازتان را انجام مي‌دهند و شما بدون دغدغه وارد هواپيما خواهيد شد.

هواپيمايي Fly Emirates

همچنین بخوانید:

برترین شرکت های هواپیمایی سال 2016