گرجستان دارای فرهنگ بسار قدیمی و غنی است که حروف الفبا و زبان منحصر به فرد خود را دارا هستند. این کشور در قفقاز بین دو دریای خزر و سیاه قرار گرفته و در هر دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. تمدن این کشور به یک میلیون هشتصد هزار سال قبل بر می گردد. گرجستان دارای مکانهای زیادی برای گردشگری میباشد پیشنهاد لست تورز در تور گرجستان و تور تفلیس باردید از مکانهای زیر است:

8 مکان زیبا  که از جاذبه های توریستی گرجستان :

1-باتلاق okefenokee گرجستان

باتلاق okefenokee معروف به سرزمین "زمین لرزان"، یک منطقه باتلاقی است که جنوب گرجستان را  با بیش از 770 متر مربع پوشانده است. این باتلاق پیچ و خمی از نهر ها، مرداب های درختان سرو و علفزار های مردابی است. از ویژگی های جالبش جزایر شناور است که زیر پا می لرزد ولی وزن تمام جنگل ها را تحمل میکند. این باتلاق خانه بسیاری از گونه های در معرض خطر و خانه ی حدود 10.000 تمساح است. از شهر کوچک ویراکس سفر های با قایق به این باتلاق وجود دارد.

2- فورست پارک گرجستان:

ساوانا برای بسیاری از پارک ها و میادین زیبایش شناخته شده است. فوریست پارک بزرگترین پارک شهر است. از ویژگی های بارز این این پارک میتوان به فواره ها، مسیر های پیاده روی و درختان دوست داشتنی قدیمی که چشم انداز پارک را بسیار زیبا کرده و سایه های بی نظیری را برای گردشگران فراهم کرده است اشاره کرد.

4- مارتین لوتر کینگ جونیور گرجستان

این مکان تاریخی در اتلانتا شامل زادگاه و مدفن این رهبر حقوق مدنی است و کلیسای ابنزر باپتیست و سالن مجمتمع آزادی در اینجاست.

5-مکان تاریخی جیمی کارترگرجستان

مکان تاریخی جیمی کارتر در پلینز در جنوب غربی گرجستان شامل خانه ی کارتر و خانه و مزرعه ی دوران کودکی اش است. این منطقه همچنین شامل مدرسه پلینز و انبار قطار پلینز است. بازدید کنندگان میتوانند یک نگاه اجمالی از تربیت این رئیس جمهور و تاثیرات اجتماعی که ممکن است بر انها گذارد داشته باشند.

5-جزیره ی جکیل گرجستان :

جزیره ی جکیل به عنوان جزیره ی میلیونرها شناخته شده است که توسط یک گروه از میلیونرهای شرق ساحل که نامشان را کلوب جکیل نام گذاری کردند خریداری شد. در سال 1947 این جزیره به گرجستان برای استفاده به عنوان پارک دولتی فروخته شد. امروزه این جزیره یک منظقه ی پر رفت و امد با سواحل و مسیر های پیاده روی در طبیعت، امکانات گلف و مناطق کمپینگ است.

6- جنگل ملی چاتا هوچی

جنگل ملی چاتاهوچی تقریبا 750000 جریب در شمال گرجستان است. این منطقه ی خوش منظره با دریاچه ها، آبشار ها یک محل عالی برای کمپینگ، پیاده روی، قایق رانی، شنا، پیک نیک روزانه است.

7- بنای یاد بود ملی Ocmulgee گرجستان:

این بنا قدمتی حدود 12000 سال از حضور انسان را در منطقه ی باکن را دارد که  تپه های خاکی تشریفاتی برای مشاهده در دسترس هستند. بازدید کنندگان میتوانند در مورد سرخپوستان بومی آمریکا که در این منطقه زندگی میکردند و جنگ داخلی که در این جا رخ داد مطالبی بیاموزند.

8- باغ کلاوی گرجستان:

شمال کلمبوس در کوه پاین (کوه درختان کاج) به یک مرکز اوقات فراغت محبوب توسط صنعتگر کیسون کالاوی ، با دریاچه های مصنوعی، باغ های ماگلونیا و آزالیا و یک خانه ی پروانه ایجاد شده است که یک فرصت بزرگ برای شرکت در ورزش های آبی را برای شما فرهم می اورد. همچنین دارای دو زمین گلف بسیار عالی و مسیر های پیاده روی متعدد است.