7 مکان رومانتیک عالی در استانبول برای ماه عسل در استانبول  : مرسوم بوده که در سراسر جهان بعد از ازدواج زوجین به ماه عسل میروند. امروزه بیشتر زوج ها برای ماه عسل خود سفر خارج از کشور را انتخاب می کنند و از بهترین مکان ها و شهرهای دنیا بازدید می کنند. برای ماه عسل نقاط عاشقانه بسیاری در سراسر دنیا وجود داشته که برترین آن ها در کلانشهرها قرار دارند. سفر به این شهرها در ماه عسل میتواند برای زوج ها بهترین زمان برای گشت و گذار در برترین شهرهای جهان در طول ماه عسل باشد. در ادامه ما برای تازه عروس و دامادها که میخواهند تعطیلاتی عاشقانه به عنوان ماه عسل داشته باشند شهری را پیشنهاد خواهیم کرد. استانبول! بله استانبول همانطور که میدانید یکی از توریستی ترین کلانشهرهای دنیا بوده که سالانه میلیون ها میلیون توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند. این شهر در غرب آسیا بیشتر از پانزده میلیون نفر جمعیت دارد. استانبول شهری مدرن بوده که دارای چند فرهنگ است و کافه ها، رستورانها، هتل های متنوع بسیار داشته و همینطور به خاطر زندگی شبانه اش بسیار معروف است. استانبول برای کشفیات توریست ها و گردشگران شهری بزرگ و مملو از غذاهای عجیب و غریب، بازارهای مختلف، جاذبه های زیبا و ... می باشد. تمام این جاذبه ها و زیبایی ها یکجا در این شهر جمع شده اند تا روز به روز به تعداد توریست ها و گردشگران تور استانبول بیافزایند. زوج های جوان در ادامه همراه لست تورز بمانند تا با اماکن رومانتیک در این شهر و کارهایی که میتوانند انجام دهند آشنا شوند.

7 مکان رومانتیک عالی در استانبول برای ماه عسل عاشقانه

اماکن رمانتیک در استانبول

گذراندن تعطیلات رومانتیک در چنین شه تاریخی یک ایده بسیار خوب است، چرا که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند روزهای زیادی برای گشت و گذار در این شهر زیبا بگذرانند و همینطور زمان بیشتری را با یکدیگر داشته باشند. به همین خاطر ما امروز برای شما 7 مکان رومانتیک عالی در استانبول برای ماه عسل عاشقانه را معرفی میکنیم :

1. ماساژ حمام های ترکی

حمام های ترکیه در سراسر دنیا معروف و مشهور هستند. حمام ترکی یک حمام عمومی با ساختار و معماری دقیق است. زوجین میتوانند از یک حمام ترکی در آقا حمامی و یا هر حمام تاریخی دیگر که از بهترین مراکز ماساژ استانبول هستند، استفاده کنند. همینطور میتوانند ماساژهای شگفت انگیز زوج ها و روال تمیز کردن را انجام دهند که یک کار عاشقانه محبوب هنگام بازدید از استانبول است. 

ماساژ حمام های ترکی

2. تپه چاملیجا استانبول

تپه چاملیجا یک جاذبه توریستی محبوب در استانبول است. این تپه در منطقه اسکندر استانبول قرار داشته و یکی مکان عاشقانه عالی برای رانندگی زوج ها در این شهر می باشد. توریست ها و گردشگران استانبول از بالای این تپه میتوانند منظره ای پانوراما از پل بسفر و دهانه شاخ طلایی داشته باشند. بالای این تپه انواع رستوران ها و کافه های، پارک های عمومی، باغ ها، چشمه ها و خانه های چای دیده می شوند. 

تپه چاملیجا استانبول

3. صرف شام در کشتی های کروز در تنگه بسفر

بسفر یک تنگه طبیعی و آبراه بوده که درست از مرکز استانبول میگذرد و استانبول را در دو طرف ساحل خود توسعه داده است. زوج توریست میتوانند با رزرو شام در یکی از بهترین تورهای کشتی کروز که در این تنگه حرکت می کنند، علاوه بر تماشای این تنگه زیبا، عصرانه و یا شام عاشقانه ای نیز همراه با زیباترین ویوی استانبول میل کنند. 

صرف شام در کشتی های کروز در تنگه بسفر

4. بازدید از برج گالاتا و برج میدن

برج گالاتا استانبول یک برج سنگی قرون وسطی در منطقه کاراکوی است. این برج به سبک رومانیایی در قرن چهاردهم ساخته شده. برج میدن یا برج دوشیزه نیز بسیار معروف است. این برج در جزیره ای کوچک در ورودی تنگه بسفر قرار دارد. داستان عاشقانه ای هم درباره این دو برج وجود داشته که زوج ها را مجبور به بازدید می کنند. 

بازدید از برج گالاتا و برج میدن

بازدید از برج گالاتا و برج میدن

5. رستوران ها و کافه های رمانتیک اورتاکوی

اورتاکوی یک محله چند فرهنگی فوق العاده بوده که در استانبول بیشتر مورد توجه زوج ها قرار گرفته است. هتل های زیبا و مجللی مثل هتل چراغان پالاس که یکی از بهترین هتل های دنیاست در این منطقه قرار دارد. این منطقه دارای اسکله ساحلی بسیار زیبا، گالری های هنری، کلوپ های شبانه، رستوران ها و کافه هایی بوده که زوج ها میتوانند حین بازدید از استانبول اکتشاف کنند و از اوقات خوشی برخوردار باشند. 

رستوران ها و کافه های رمانتیک اورتاکوی

6. بازدید از بازارهای استانبول

بازارهای مکان هایی هستند که شما را با فرهنگ واقعی یک شهر آشنا می کنند. استانبول نیز نمایش واقعی از فرهنگ ترکیه و گذشته تاریخی آن است. عموما زوج هایی که از استانبول بازدید می کنند، عاشق خرید کالاهای عجیب و غریب در این شهر هستند. کاوش در بازارهای معروف یک انتخاب عالی برای توریست های استانبول است. بازار بزرگ یکی از بزرگ ترین بازارهای جهان بوده که در این شهر قرار دارد. این بازار بیشتر از 4000 مغازه و 61 خیابان تحت پوشش دارد. در بازار بزرگ استانبول میتوان انواع و اقسام مبلمان، کالاهای چرمی، جواهرات، ادویه های عجیب و غریب، پوشاک، فرش، چای، غرفه های غذا و رستوران ها مختلف پیدا کرد. علاوه بر بازار بزرگ زوج ها میتوانند در تعطیلات عجیب و غریب و عاشقانه خود در استانبول خیابان های باستانی و بازارهای دیگر شهر مانند بازار محموت پاشا و بازار مصر را کشف کنند.

بازدید از بازارهای استانبول

7. بازدید از جزایر پرنس

جزایر معروف پرنس در ساحل استانبول قرار داشته و گروهی از جزایر بوده که تنها یک نوع حمل و نقل دارد. این روش حمل و نقل عجیب در جزایر پرنس، اسب و درشکه است. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول در این جزایر میتوانند شاهد معماری زیبای اروپایی و ساحل ساخته شده بسیار زیبا برای استراحت عاشقانه و ... باشند. همینطور این جزایر هتل های رومانتیک بسیار خوبی داشته که خدمات و سرویس های ویژه ارائه میدهند. زوج ها میتوانند از هوای پاک، خیابان های عاشقانه، سواحل زیبا و مناظر زیبا در این جزایر لذت ببرند و ماه عسل فوق العاده ای را برای خود بسازند. 

بازدید از جزایر پرنس