09354294946

تماس در ساعت اداری

لست تورز سایتی برای معرفی تورهای لحظه آخری مسافرتی و ارزان است و هیچگونه خرید و فروشی برای تور مسافرتی و بلیط پرواز ندارد

7 دلیل برتر برای بازدید از استانبول

استانبول همه این موارد را دارد: بیش از 2500 سال تاریخ ، فرهنگ و سنت ، نشانه های شگفت انگیز ، زندگی شبانه پر جنب و جوش ، و مناظر نفس گیر. این کلانشهر بین قاره ای یک گلدان ذوب فرهنگی سریع است که نمی توانید از پس آن در تور استانبول توریاب  بربیایید. در اینجا 7 دلیل برتر که چرا باید هم اکنون سفر به استانبول را برنامه ریزی کنید ، آورده شده است.

1) استانبول - شهر چهار امپراتوری

رم و استانبول هر دو قدمت دو هزار و پانصد ساله دارند ، اما برای بیشتر اوقات استانبول بزرگتر ، تأثیرگذارتر و ثروتمندتر از رم بود.استانبول پایتخت چهار امپراتوری است: امپراتوری روم (330-395) ، امپراتوری بیزانس (395-1204) ، امپراتوری لاتین (1204-1261) ، امپراتوری بیزانس (1261-1453) و امپراتوری عثمانی (1453 -1922). تاریخ استانبول بسیار غنی است و هنوز هم می توان شاهد بقایای هر یک از این امپراطوری ها بود.

2)استانبول - شهر تضاد

استانبول جایی است که شرق با غرب ملاقات می کند ، یا برعکس. این مکان منحصر به فرد همراه با تاریخ و سرنشینان با فرهنگ متفاوت ، این شهر را به یک گلدان ذوب واقعی تبدیل کرده است.ساختمانهای قدیمی در استانبول در نزدیکی آسمان خراش های مدرن قرار دارند. در همان منطقه مساجد ، کلیساها و کنیسه ها خواستار ساکنان فداکار هستند. مسلمانان لیبرال و محافظه کار مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند ، به همراه افرادی از ده ها دین یا اعتقاد دیگر. با این حال ، همه آنها یک چیز مشترک دارند: میهمان نوازی معروف ترکیه در جهان که میتوانید در تور ارزان استانبول توریاب تجربه کنید

3)استانبول - شهرهای دیدنی شگفت انگیز

با وجود قدمت این شهر ، خوشبختانه بسیاری از آثار گذشته استانبول دست نخورده باقی مانده است. میراث فرهنگی کلانشهر چشمگیر است.چه کسی از جاهای دیدنی همچون ایا صوفیه ، کاخ توپکاپی ، مسجد آبی ، کاخ دولماباغچه ، بازار بزرگ و بازار ادویه جنجالی نشنیده است.و پس از آن ، نقاط دیدنی کمتر ، اما نه کمتر زیبا ، مانند مسجد سلیمانیه ، مخزن باسیلکا ، برج گالاتا و همچنین کلیساهای بی شماری از دوره بیزانس وجود دارد.

4)استانبول - ترکیب کاملی از غذاهای شرقی و غربی

قدمت ترکیبی فرهنگهای قرن تأثیر زیادی بر صحنه غذا گذاشت. در استانبول می توانید از غذاهای مختلف ، متفاوت از غذاهای معتبر عثمانی ، متفاوت از غذاهای معمولی ترک با غذاهای لذیذ و غذاهای گوشتی یا ماهی آن ، گرفته تا آشپزخانه مدرن غرب لذت ببرید. اگر هنوز اشتهای زیادی باقی مانده است ، به هر حال یکی از بسیاری از دسرهای ترکیه را امتحان کنید

5) استانبول - شهری با زندگی شبانه پر جنب و جوش

به لطف موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد استانبول ، بسیاری از مکانهای برتر زندگی شبانه توسط بسفر و یا در پشت بام واقع شده و منظره ای از افق باشکوه را نشان می دهند. زندگی شبانه پر جنب و جوش است ، با انتخاب فراوان برای رضایت از سلیقه همه.اگر مهمانی در شب انتخاب شما نیست و ترجیح می دهید در یک تراس کافه به استراحت بپردازید ، گزینه های زیادی نیز برای آن دارید.

6) استانبول - شهر خریدهای جدی

فروشگاه ها در استانبول. می توانید با مراجعه به یکی از مراکز خرید مدرن که در سراسر شهر پخش شده است ، به مراکز خرید لوکس و اصلی بروید. یا می توانید در قسمت های کم توریستی شهر ، آیتم های دست ساز ساخته شده توسط طراحان و صنعتگران محلی را شکار کنید.اگر دوست دارید چانه زنی کنید ، مطمئناً Grand Bazaar بهشت ​​را روی زمین می خرید. همچنین ، ادویه جات ترشی جات عجیب و غریب ، زیتون یا انتخاب عالی آجیل موجود را فراموش نکنید.

7) استانبول - شهری با چشم اندازهای نفس گیر

کمبود منظره نفس گیر از شهر وجود ندارد. یکی از موارد دلخواه silhouette شهر است که از یک قایق در بسفر در هنگام غروب آفتاب دیده می شود. در وهله دوم منظره از پل ها قرار دارد ، متأسفانه برای تجربه آن نیاز به یک سوار شدن دارید. برای دیدن 360 منظره پانوراما از استانبول ، می توانید از برج گالاتا یا یکی از بسیاری از میله های پشت بام بازدید کنید.

منبع: تور لحظه آخری توریاب

4
4

نظرات

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده

نظر خود را ثبت کنید

Captcha Refresh
 
تصویر بالا را وارد نمایید: