7 جاذبه طبیعی شگفت انگیز در اسپانیا : با اینکه کشور اسپانیا از جمله کشورهایی نیست که از نظر جاذبه های طبیعی و سرسبز آنچنان بین دیگر کشورها مطرح باشد اما در زمینه معماری های منحصربفرد و سازه های مختلف مثل کلیسای ساگرادا فامیلی و یا سواحل فوق العاده اش بسیار معروف و سرشناس می باشد. نه اینکه این کشور کلا پدیده های طبیعی نداشته باشد، اسپانیا پدیده های طبیعی بسیار کمی داشته که اکثر آن ها از دید توریست ها و گردشگران تور اروپا پنهان مانده اند. لست تورز برای شما 7 جاذبه طبیعی شگفت انگیز در اسپانیا را معرفی خواهد کرد.

جزیره گازتلوگاتکس اسپانیا

گازتلوگاتکس، یک جزیره بسیار کوچک در منطقه باسک کشور اسپانیا بوده که بوسیله یک پل دست ساز به نزدیک ترین شهر وصل شده است. در جزیره سنگی گازتلوگات یک ساختمان دور افتاده هم قرار داشته که متعلق به قرن دهم می باشد. 

جزیره گازتلوگاتکس اسپانیا

پارک طبیعی سومیدو اسپانیا

این پارک زیبا سرسبز بین کوه های کانتابریان در قسمت شمالی کشور اسپانیا قرار دارد. پارک طبیعی سومیدو حدود 39164 هکتار مساحت داشته و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا میتوانند دریاچه های زیبا و آرامی را در آن ببینند. 

پارک طبیعی سومیدو اسپانیا

پارک طبیعی کابو دی گاتا نیجر اسپانیا

پارک کابو دی گاتا نیجر در قسمت جنوب شرقی اسپانیا قرار داشته و دارای بزرگ ترین ساحل محافظت شده آندلس می باشد. این پارک اسپانیا نزدیک به شهر آلمریا قرار دارد. همینطور این منطقه بزرگ ترین منطقه حفظ منابع ابی و خاکی اروپایی در قسمت غربی دریای مدیترانه می باشد که درواقع یک منطقه آتشفشانی را ایجاد می کند و فضای دور قله کابو دی گاتا را شامل می شود. 

پارک طبیعی کابو دی گاتا نیجر اسپانیا

معدن لاس مدولاس اسپانیا

این معدن در قسمت شمال غربی کشور اسپانیا قرار داشته و یک مکان تاریخی در این کشور می باشد. در زمان امپراطوری روم این معدن زمانی معدن طلا بوده و رومیان با استفاده از انرژی هیدرولیک از آن طلا استخراج می کردند. اما امروزه این معدن متروکه باقی مانده و جزوی از لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. 

معدن لاس مدولاس اسپانیا

پارک طبیعی لاگونا دو رویدرا اسپانیا

این پارک به شهر لامانچا اسپانیا بسیار نزدیک می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند حدودا پانزده دریاچه کوچک در این پارک ببینند. بسیاری از مردم این پارک را با اسم آینه لامنچا می شناسند. آنقدر دریاچه در این پارک وجود داشته که زمانی که به آن ها میرسید احساس می کنید از خشک ترین قسمت های کشور اسپانیا گذر کرده اید. 

پارک طبیعی لاگونا دو رویدرا اسپانیا

دره فوئنتا دی اسپانیا

این دره اسپانیا بین کوه های کانتابریا قرار دارد. این کوه ها طبیعتی بکر و فوق العاده زیبا داشته و چشم انداز بی نظیری با تله کابین دارد. بسیاری از توریست ها ترجیح میدهند که نمای زیبای این دره را از روی تله کابین که به آرامی از روی دره میگذرد تماشا کنند. این تله کابین در بالاترین نقطه کمی توقف می کند تا توریست ها بتوانند منظره ای پانورامیک به سمت کوهستان و دره داشته باشند.

دره فوئنتا دی اسپانیا

ساحل کلیساها در اسپانیا

 As Catedrais beach که معنی آن ساحل کلیساها می باشد، ساحلی در اسپانیا بوده که به خاطر داشتن صخره هایی که حفره های قوس دار مثل طاق کلیساها داشته به این اسم معروف است. این ساحل در شهر ریبادئو، در قسمت شمالی اسپانیا قرار می باشد. 

ساحل کلیساها در اسپانیا