7 دلیل برای سفر به دبی در زمستان : مردم شهر دبی، مدت زمان زیادی را برای فصل زمستان صبر می کنند. این سه ماه از سال، از نظر مردمان شهر دبی، بهترین روزهای سال است. مردم دبی از روزها و ماه ها قبل برای این فصل برنامه ریزی کرده و روزشماری می کنند. دبی در فصل زمستان چهره دیگری به خود میگیرد و به زیباترین و بهترین شهر در خاورمیانه تبدیل می شود. با فرا رسیدن فصل زمستان، برای شما توریست ها و گردشگران تور دبی لیستی از چند دلیل خوب برای سفر به شهر پیشرفته و دوست داشتنی دبی در این فصل از سال تهیه کرده ایم، در ادامه همراه لست تورز بمانید.

دمای هوای دبی در فصل زمستان فوق العاده است

به طور قطعی هرکسی که در دبی زندگی می کند، حداقل روزی ده بار در روز در فصل تابستان از شرایط بد آب و هوایی شکایت می کنند. درجه حرارت دبی در فصل تابستان تا پنجاه درجه سانتیگراد یعنی 122 درجه فارنهایت بال می رود و امکان ندارد در این روزها از خانه خارج شوید و از گرما خشک نشوید! به همین خاطر فصل زمستان برای مردم دبی مثل یک معجزه بوده و مردم در این روزها از هر فرصت کوچکی برای بیرون آمدن از خانه و تفریحات مورد علاقه شان استفاده می کنند. 

دمای هوای دبی در فصل زمستان فوق العاده است

زمستان در دبی فصل ساحل هاست

اگر به سواحل و افتاب گرفتن علاقه دارید، دبی بهترین سواحل را با امکانات تفریحی و خدمات پیشرفته دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی بیشتر به خاطر سواحل فوق العاده و خوبی که دارد به این شهر سفر می کنند. بهترین زمانی که میتوان کاملا و از هر نظر در دبی از سواحل لذت برد، فصل زمستان است. مردم این شهر عاشق خوردن، بازی کردن و استراحت کردن در سواحل در این فصل هستند. لازم است برایتان روشن کنیم که دبی در فصل زمستان به گونه ای نیست که کت، کاپشن و یا دستکش بپوشید!

زمستان در دبی فصل ساحل هاست

سال نو در دبی باشکوه برگزار می شود

دبی به خاطر برگزاری بهترین جشن های برای سال نو، تمان دنیا بسیار معروف و شناخته شده است. امکان ندارد نزدیک به سال نو به این شهر سفر کرده باشید و از سال نو در آن لذت نبرید. پیشنهاد ما برای شما برای اینکه از جشن سال نو در دبی لذت ببرید، تماشای اتش بازی و فستیوال های مختلف از روی برج خلیفه است. دبی همیشه برای این جشن ها و فستیوال های خود، برنامه های سرگرم کننده و بروزی دارد. 

سال نو در دبی باشکوه برگزار می شود

بهترین فستیوال های دبی در فصل زمستان برگزار می شوند

دبی منبع فستیوال ها و جشنواره های بزرگ است. از جشنواره های تناسب اندام، غذا، مد و موسیقی گرفته تا جشنواره های بین المللی مختلف و معروف دیگر، همگی در این شهر برگزار می شوند. بهترین و بزرگترین این فستیوال ها و جشنواره ها در فصل زمستان سال برگزار می شوند. از جمله معروفترین این فستیوال ها میتوان به بزرگ ترین کنسرت ها و مسابقات قهرمانی تنیس اشاره کرد. 

بهترین فستیوال های دبی در فصل زمستان برگزار می شوند

زمستان بهترین زمان برای ورزش کردن در دبی است

بدترین کار این است که در دمای پنجاه درجه سانتی گراد در دبی در حال دویدن و ورزش کردن باشید! اگر فصل زمستان را به دبی سفر کردید، تنبلی را کنار بگذارید و در این آب و هوای فوق العاده و معتدل مشغول به ورزش کردن شوید. میتوانید دوچرخه کرایه کنید و شهر دبی را یک دوچرخه زیر و رو کنید و یا میتوانید از سالن های ورزشی پیشرفته و مجهز این شهر استفاده کنید. معمولا با شروع فصل زمستان این کلاس ها در فضای باز برگزار می شوند. 

زمستان بهترین زمان برای ورزش کردن در دبی است

تماشای غروب خورشید در فصل زمستان دبی

اگر به دنبال بهترین چشم انداز و منظره از شهر دبی هستید، فقط کافیست تا هنگام غرب آفتاب صبر کنید! در این زمان مردم محلی و توریست ها به سرعت گوشی ها و دوربین های خود را آماده عکاسی از بهترین و زیباترین غروب آفتاب سال در دبی در فصل زمستان می کنند. همینطور در این فصل، هنگام غروب دبی همه جا رنگ صورتی و نارجی به خود می گیرد. طی نظر دهی های بسیار، یکی از زیباترین چشم اندازهای دنیا از غروب آفتاب برای شهر دبی است. 

تماشای غروب خورشید در فصل زمستان دبی

زمستان در دبی فصلی برای کمپینگ است

اگر به دنبال فرصتی برای خارج شدن از محل اقامت خود هستید، پیشنهاد ما برای شما توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی، کمپینگ است. بیشتر توریست ها و گردشگرانی که به دبی سفر می کنند، علاقه مند به کمپینگ و اردوگاه ها هستند.

زمستان در دبی فصلی برای کمپینگ است