5 رستوران خوب محله سلطان احمد استانبول : بسیاری از جاذبه های گردشگری معروف و محبوب استانبول را میتوان در محله سلطان احمد پیدا کرد. از جمله معروف ترین این جاذبه ها میتوان به مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، ایاصوفیه، قصر توپکاپی، میدان هیپودرم و ... اشاره کرد. به همین خاطر بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول را میتوان در این منطقه پیدا کرد. سلطان احمد با وجود همه این جاذبه ها به عنوان قلب منطقه توریستی استانبول شناخته می شود. این منطقه به دلیل استقبال بسیار زیاد توریست ها و گردشگران رستوران ها و کافه های بسیاری ایجاد کرده است. لست تورز را در ادامه همراه کنید تا با 5 رستوران خوب محله سلطان احمد استانبول آشنا شوید. 

رستوران اصلان استانبول

در تمام ترکیه رستوران هایی هستند که با اسم رستوران اصناف شناخته می شوند. این رستوران ها سینی های غذایی از غذاهای مختلف خانگی آماده کرده و توریست ها با پرداخت کردن مبلغی میتوانند هر کدام از آن ها را که میخواهند امتحان کنند. رستوران اصلان نیز از همان رستوران ها بوده و به شیوه سلف سرویس از میهمانان و مشتریان خود پذیرایی می کند. از غذاهای پیشنهادی در این رستوران میتوان به کوفته و غذاهای گوشتی و پلویی اشاره کرد. رستوران اصلان دو وعده ناهار و شام ارائه داده و همینطور دارای محیطی شاد، صمیمی و دوستانه می باشد. رستوران اصلان استانبول از دوشنبه تا شنبه بین ساعات دوازده شهر تا دوازده شب باز می باشد. 

رستوران اصلان استانبول

رستوران گیریتلی استانبول

گیریتلی بیشتر معروفیت و شهرت خود را به خاطر غذاهای دریایی که داشته بدست اورده است. رستوران گیریتلی در پخت غذاهای دریای اژه و مدیترانه ای توانایی بسیار خاصی دارد. قسمتی از این رستوران در باغی سرسبز قرار داشته به همین خاطر فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی داشته و میتواند تبدیل به یک مکان هیجان انگیز برای صرف ناهار در استانبول باشد. این رستوران در دو وعده ناهار و شام غذاهای ترکی و مدیترانه ای سرو کرده و توریست های تور لحظه آخری استانبول میتوانند از ساعت دوازده ظهر تا دوازده شب از آن استفاده کنند. 

رستوران گیریتلی استانبول

رستوران کبابی گازیانتپ استانبول

یکی از بهترین رستوران های محله سلطان احمد که همیشه پیشنهاد می شود، رستوران کبابی گازیانتپ است. این رستوران نزدیک به بازار بزرگ استانبول قرار داشته و برای مشتریان خود انواع غذاهای ترکی گوشتی و کباب ها را سرو می کند. کباب های رستوران گازیانتپ با گریل های سنتی و مسی به اسم اجاق باشی انواع کباب ها را آماده کرده که بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. این رستوران تنها ناهار سرو کرده و از دوشنبه تا شنبه بین ساعات ده صبح تا پنج بعد از ظهر باز می باشد. 

رستوران کبابی گازیانتپ استانبول

رستوران کاریشما سن استانبول

این رستوران به توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول حس و حالی قدیمی داده و دارای معماری سنتی از سال 1938 می باشد. رستوران کاریشما سن یکی از بهترین و محبوب ترین رستوران های محله سلطان احمد بوده و انواع و اقسام غذاهای یونانی و ترکی را با دستورات پخت خاصی سرو می کند. این رستوران طرفداران بسیاری بین توریست ها و مسافران داشته و جالبی اینجاست که در فصل گرما سقف آن برداشته شده تا مشتریان بتوانند در فضای باز غذای خود را میل کنند. رستوران کاریشما سن در دو وعده ناهار و شام سرویسی دهی کرده و از ساعته دوازده ظهر تا دوازده شب باز می باشد. 

رستوران کاریشما سن استانبول