5 مرکز خرید معروف در پوکت تایلند : پوکت مراکز خرید بسیاری داشته که بیشتر آن ها دارای بهترین و معروف ترین برندهای معروف در سطح جهانی است. همینطور قیمت بسیار خوبی نیز دارند که باعث جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور تایلند شده اند. در این مراکز خرید علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های برند داخلی و بین المللی، قسمت های تفریحی و رستوران نیز دارد. مراکز خرید این شهر قدمت طولانی نداشته و مدرن هستند. به عنوان مثال اولین و بزرگترین مرکز خرید این شهر در سال 1988 ساخته شده و به اسم تسکو لوتوس مشغول به فعالیت است. لست تورز در این مقاله برای شما پنج تا از بهترین و معروف ترین مراکز خرید در پوکت را معرفی کرده است، با ما همراه باشید:

‏مرکز خرید جانگ ‌سیلون پوکت

از معروف ترین و محبوب ترین مرکز خرید این شهر، میتوان به مرکز خرید جانگ ‌سیلون پوکت در ساحل پاتونگ اشاره کرد. در این مرکز خرید بیشتر از دویست بوتیک در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. این مرکز خرید دارای یک هتل لوکس به اسم میلنیوم ریزورت پاتونگ، 25 رستوران و کافه، سوپرمارکت، هفت مرکز تفریحی و پنج سینما می باشد. هر آنچیزی که بخواهید را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مرکز خرید از ماه می تا اکتبر از ساعت یازده صبح تا ده شب و در ماه های نوامبر تا آپریل از ساعت یازده صبح تا یازده شب برای بازدید توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند باز می باشد.

‏مرکز خرید جانگ ‌سیلون پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

بعد از مرکز خرید جانگ ‌سیلون نوبت به مرکز خرید سنترال فستیوال میرسد. این مرکز خرید در قسمت غربی شهر پوکت قرار داشته و متشکل از دو ساختمان بزرگ می باشد. سنترال فستیوال، بزرگترین مرکز خرید شهر پوکت است. در ساختمان اصلی این مرکز خرید انواع و اقسام برندهای معروف در سطح جهانی در زمینه های لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی، پوشاک، لوازم خانه، لوازم آرایشی و ... فعالیت می کنند. مرکز خرید سنترال فستیوال یک فود کورت داشته که انواع و اقسام غذاهای تایلندی، غربی و ژاپنی سرو می کند. همچنین در این مرکز خرید یک سینما وجود داشته که انواع فیلم های تایلندی و بین المللی را برای بازدیدکنندگان خود پخش می کند. دیگر ساختمان این مرکز خرید که به آن سنترال فستیوال می گویند در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، بوتیک ها، لوازم جانبی موبایل و ... فعالیت می کند. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز از ساعت 10 صبح تا ده شب از مرکز خرید سنترال فستیوال دیدن کنند.

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

مرکز خرید اوت لت پریمیوم پوکت

این مرکز خرید نیز در قسمت شمال غربی شهر پوکت قرار دارد. اوت لت پریمیوم به شکل یک روستا طراحی شده و در آن چند بوتیک و چند رستوران فعالیت می کنند. از ویژگی هایی که این مرکز خرید داشته و توانسته توریست ها و گردشگران را به سمت خود جذب کند، این است محصولات بوتیک های این مرکز خرید تولیدشان متوقف شده و با قیمت بسیار پایینی به فروش می رسند. از محصولات این مرکز خرید میتوان به اسباب بازی، کیف و کفش و لباس و ... اشاره کرد. ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت یازده صبح تا یازده شب می باشد.

مرکز خرید اوت لت پریمیوم پوکت

مرکز خرید پاتونگ پرومناد پوکت

پاتونگ پرومناد در قسمت مرکزی ساحل پاتونگ قرار دارد. این مرکز خرید یک ساختمام مدرن سه طبقه داشته که مغازه ها و فروشگاه های آن در زمینه های پوشاک و لباس، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... فعالیت می کنند. رستوران ها و غذاخوری های محلی این مرکز خرید انواع و اقسام غذاهای محلی تایلندی، استیک استرالیایی و ... برای بازدیدکنندگان خود سرو می کند. یک طبقه بالاتر مرکز بازی به اسم تالار اسرار قرار دارد. ساعت فعالیت مرکز خرید پاتونگ پرومناد پوکت از ساعت ده صبح تا ده شب می باشد.

مرکز خرید پاتونگ پرومناد پوکت

مرکز خرید بنانا واک پوکت

این مرکز خرید بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. بنانا در هنگام شب با چندین چراغ های ال ای دی رنگی روشن شده و در شب می درخشد. مرکز خرید بنانا سه طبقه داشته که در آن هفت رستوران و چندین بوتیک از معروف ترین برندهای معروف دنیا مشغول به فعالیت هستند. روی پشت بام این مرکز خرید یک زمین مینی گلف نیز ساخته شده است.

مرکز خرید بنانا واک پوکت