5 ساحل برتر و مناسب بدروم برای تفریح : اگر میخواهید به شهری آرام تر و کمی خلوت از توریست ها و گردشگران در ترکیه سفر کنید، بدروم بهترین انتخاب است. بدروم بهترین مقصد تابستانی برای توریست ها و گردشگران بوده و در این زمان باشگاه های ساحلی، هتل های بزرگ، استراحتگاه های مختلف و ... بسیاری داشته که اکثرا در کنار سواحل هستند. سواحل بدروم بسیار آرام و زیبا بوده و سکوت و آرامشی داشته که هیچ کجای دنیا نمیتوان پیدا کرد. علاوه بر اینها، امکانات رفاهی و تفریحی نیز در آن بوجود آمده اند. در ادامه چند تا از برترین و بهترین سواحل بدروم را برای توریست ها و گردشگران معرفی می کنیم :

ساحل Ilgın Cove

این ساحل دوست داشتنی و آرام در روستای مازی قرار داشته و توریست های تور بدروم برای رسیدن به آن میتوانند از ماشین استفاده کنند. این ساحل برای مردم بسیار محبوب است. ساحل ایلگین هنور بوسیله جمعیت گردشگران کشف نشده، پس تا دیر نشده بلیط خود را رزرو کرده و جزو اولین نفراتی باشید که این قبل از شلوغی از آن دیدن می کند. انواع غذاها و نوشیدنی های مختلف در کافه و رستورانهای ساحلی ایلگین ارائه می شوند. در ساحل ایلگین راحت استراحت کرده و از دریا و طبیعت اطراف خود لذت ببرید.

ساحل Ilgın Cove

ساحل Gümüşlük

در این ساحل رستوران های بزرگ ماهی و غرفه های بسیاری از هنر و صنایع دستی هست. ساحل گوموشلوک یکی از جذاب ترین سواحل بدروم بوده و بسیاری از مردم محلی و توریست ها تعطیلات خود را در آن می گذرانند. در این ساحل انواع حیوانات کوچک و دوست داشتنی آبزی نیز زندگی می کنند.

ساحل Gümüşlük

ساحل Akyarlar

یکی از سواحلی که در شبه جزیره بدروم نادیده گرفته شده، ساحل آکیارلار است. اگر میخواهید از شلوغی های شهر خلاص شوید، بهترین مکان ساحل آکیارلار است. این ساحل چشم انداز بسیار زیبایی به سمت شهر و بازار دارد. پیشنهاد می شود یک شب را در رستوران های ماهی آن بگذرانید.

ساحل Akyarlar

ساحل کیستبوکو

این ساحل نیز در روستای مازی قرار داشته و کی از زیباترین ساحل این روستاست. برای بازدید از ساحل کیستبوکو در بهترین زمان ممکن سعی کنید فصل های خاص و یا در روزهای هفته از آن دیدن کنید چرا که در این روزها خلوت تر است. این ساحل انواع بقایای تاریخی مثل کلیسا و حمام را در اطراف خود داشته، به همین خاطر به یک جاذبه گردشگری محبوب بین توریست ها و گردشگران تور ارزان بدروم تبدیل شده است. بسیاری از تورهای قایق نیز در این ساحل توقف می کنند تا از منظره اطراف لذت ببرند.

ساحل کیستبوکو

ساحل کرجی

یکی از بهترین سواحل قسمت حنوبی بدروم بوده که بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری بدروم نیز بسیار معروف است. این ساحل ساکت از دیگر سواحل شهر بوده و جدا از ساحل شنی بسیار زیبا و تمیزی که داشته چندین ویلای سفید بادمار و چند رستوران ماهی بسیار زیبا اطراف خود دارد.

ساحل کرجی