4 غذای سنتی از میلان : اگر در سفرتان به تور اروپا، شهر میلان را انتخاب کردید، باید بگوییم که میلان یکی از شهرهای اعیان نشین کشور ایتالیا بوده و فرهنگ و محیط بسیار خاصی که دارد، شما را به سمت خود جذب می کند. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ایتالیا، میلان را با مراکز خرید و مد میشناسند اما هیچ نمیدانند که این شهر بهترین مکان برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه ایتالیایی است! میلان غذاهای خوشمزه و سنتی بسیار زیادی داشته که باید حتما آن ها را امتحان کنید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا شما را با 4 غذای سنتی از میلان اشنا کنیم. 

ریزوتو

این غذای خوش آب و رنگ، ظاهرش هم اشتها آور و فوق العاده است! ریزوتو یکی از خوشمزه ترین غذاهای شهر میلان بوده که به رنگ طلایی بوده و روی ان با زعفران تزئین شده! به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا پیشنهاد میکنیم که اگر به دنبال خوشمزه ترین ریزوتوی میلان هستند، رستوران راتانا را امتحان کنند. ریزوتوهای سرآشپز این رستوران فوق العاده خوشمزه است. او برای درست کردن این غذا از مقدار زیادی کره استفاده کرده که باعث می شود طعم بسیار خوبی به غذا دهد. 

ریزوتو

کتلت ایتالیایی

کتلت ایتالیایی از گوشت گوساله تهیه می شود و میتوان آن را در منوی بسیاری از رستوران های شهر میلان پیدا کرد. برای درست کردن این غذا باید تکه ای نازک و بدون استخوان از گوشت گوساله شیری را با کره سرخ کرد. بهترین کتلت های شهر را رستوران تروتوریا دارد، حتما امتحان کنید. 

کتلت ایتالیایی

کاسولا

کاسولا یکی دیگار از 4 غذای سنتی از میلان بوده که برای تهیه آن از کلم بروکلی و گوشت استفاده می کنند. کاسولا بیشتر در روزهای اول ژانویه پخته می شود چرا که در این زمان حیوانات خانگی برای تهیه گوشت کشته می شوند. برای درست کردن این غذا از گوشت و کلم بروکلی بسیار استفاده می شود و گوشت را آنقدر زیاد اضافه می کنند که غذا طعم گوشت بگیرد.

کاسولا

پولنتا

شاید باورتان نشود اگر بگوییم که در طول قرن هفدهم میلادی، روستاهای شمالی ایتالیا بیشتر ذرت میخوردند و غذای دیگری نداشتند! به دلیل این که ذرت نمیتوانست نیازهای نیازهای تغذیه ای این افراد را برآورده کند، بسیاری از مردم این روستاهای قسمت شمالی مریض می شدند. غذای پولنتا از جمله غذاهایی بوده که امروزه نه همیشه بلکه معمولا در روزهای زمستانی خورده می شود. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که به دنبال خوشمزه ترین پولنتا هستند، رستوران مسولی سان مارکو را پیشنهاد می کنیم . 

پولنتا