4 روش عالی برای تجربه سافاری در استانبول در یک تعطیلات هیجانانگیز در سال 2020 ! در این عصر جهانی شدن، زندگی ما هر روز پیچیده تر می شود. با پیشرفت تکنولوژی، رفته رفته گردهمایی ها با خانواده و دوستانمان به حالت مجازی تبدیل می شود. هر روز یک قدم به استرس نزدیکتر میشویم و فاصله ایجاد شده بین ما و عزیزان مان بیشتر می شود. ولی باید از این جهنم درگیری خارج شویم و به طبیعت نزدیک تر شویم. برای لذت بردن و استراحت کردن با دوستان و خانواده تان، تجربه سافاری در استانبول پیشنهاد خیلی خوبی است. ما مطمئنیم که شما در سافاری تور استانبول به همراه عزیزانتان اوقات خیلی خوشی خواهید داشت. پس وقت را هدر ندهید، دوربین تان را بردارید و همین الان راه بیفتید.

4 روش عالی برای تجربه سافاری در استانبول در یک تعطیلات هیجانانگیز در سال 2020

4 روش عالی برای تجربه سافاری در استانبول

سافاری استانبول نسبت به بقیه سافاری ها در سایر نقاط جهان تجربه متفاوت تری به شما عرضه می کند. گزینه های زیادی درباره مدل سافاری وجود دارد و منظره همیشه خیلی متفاوت تر است. این ماجراجویی در استانبول شما را به طبیعت خیلی نزدیک می کند. در ادامه بهترین روش های لذت بردن از سافاری را به شما معرفی می کنیم تا از دنیای سافاری در استانبول لذت ببرید : 

سافاری ATV 

خودروی ATV  یا خودروی همه جارو به وسیله نقلیه ای گفته می شود که می تواند در هر شرایطی حرکت کند. سافاری ATV در واقع یک برنامه سفری هیجان انگیز است که در مسیری درون محیطی کاملاً طبیعی انجام میشود. با این روش شما رانندگی ایمن، آرامش و لذت را در ATV تجربه خواهید کرد، دقیقاً مثل رانندگی با موتور کیمکو 10. مهم ترین مورد درباره این سافاری این است که شما مجبور نیستید که در محوطه محدودی رانندگی کنید. محوطه شما در طبیعت بی نظیر شیله شامل مسیر صخره ای، جنگل، تپه و روستا خواهد بود که میتوانید یکی از 10 مسیر مختلف از ساحل را انتخاب کنید، پس قطعاً محوطه شما محدود نخواهد بود. اگر دوست داشته باشید حتی می توانید از تورهای شبانه هم لذت ببرید. چکمه های مخصوص، لباس ضد آب و کلاه ایمنی به شما داده خواهد شد تا امنیت تان در میان شرایط آب و هوایی غیر منتظره تضمین شود.

سافاری ATV

سافاری آفرود 

هدف از سافاری آفرود این است که به شما توانایی رفتن به مکان هایی را بدهد که امکان دسترسی به آنها با وسیله نقلیه معمولی وجود ندارد. امروزه سافاری آفرود در دسته بندی طبیعت و ورزش های وسایل نقلیه موتوردار طبقه بندی می شود. آفرود عموماً آمیخته به تمایل افراد برای مسابقه دادن با همدیگر است. این مدل ماشین سواری به ورزش مورد علاقه کسانی تبدیل شده است که خطوط جاده های آسفالت را دوست دارند، به طبیعت عشق می ورزند و بدنبال شگفتی های ناشناخته زندگی هستند.
مسابقات آفرود با موانع متعدد برگزار می شوند؛ در یک ماشین 4X4 جنگیدن با این موانع خیلی آسان است. سافاری آفرود ورزشی است که به شما این امکان را می دهد که از سفری لذت بخش در میان صخره های سنگی، از روی رودخانه های عمیق، جاده های شیب دار و دور از دسترس لذت ببرید، و چنین سفری با ماشین های عادی غیرممکن است. مثل همه ورزشهای موتوری دیگر، باید موارد ایمنی برای سافاری آفرود را هم در نظر بگیرید. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول برای تماشای این مسابقات از نقاط دوردستی می آیند. 

سافاری آفرود

سافاری با موتور چهارچرخ در استانبول

با سافاری موتور چهارچرخ روزانه، شما از تفکر درباره ماجراجویی دست می کشید و سفری به دور دریا، از میان جنگل های متعدد و بقیه جاهای دیدنی استانبول تجربه می کنید.

سافاری با موتور چهارچرخ در استانبول

تور سافاری با جیپ

وقت آن رسیده که خیابان های پرنور و سرزنده استانبول را با جاده های کثیف و مسیرهای جنگلی ایزمیت  عوض کنید و راهی سفر هیجان انگیز سافاری با جیپ شوید. این یک تور استانبول یک روزه بوده که زندگی ترکی واقعی را به شما نشان می دهد، شما از مزارع روستایی عبور می کنید، در روستاهای کوهستانی توقف می کنید و به مکان هایی می روید که کمتر شناخته شده اند.

تور سافاری با جیپ

منبع : traveltriangle.com