۵ خیابان برای عاشقان خرید در استانبول : استانبول شهری زیبا و همیشه بیدار در ترکیه است. این شهر دوست داشتنی یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیا بوده و به دو قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم می شود. استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر جدا کننده قسمت آسیایی از اروپایی می باشد. این شهر اولین شهر بزرگ در دنیا بوده که در دو قاره قرار دارد. استانبول مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه بوده و از زمان قدیم تاکنون مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. این شهر ترکیه به خاطر داشتن فرهنگ و تاریخ غنی، دارای جاذبه های گردشگری بسیار و مختلف، مکان ها و بناهای قدیمی بسیاری می باشد. علاوه بر این جاذبه ها، سالیان سال است که تمام توریست ها و گردشگران از سراسر جهان برای خرید کردن به این شهر سفر می کنند. استانبول ترکیه بهترین مکان برای خرید کردن بوده و در این زمینه مراکز تجاری بسیار خوبی هم دارد. اینبار برای شما عاشقان خرید پنج تا از بهترین خیابان های استانبول برای خرید کردن را معرفی می کنیم. در ادامه با لست تورز همراه باشید. 

خیابان استقلال استانبول

یکی از معروف ترین و محبوب ترین خیابان های شهر استانبول بین توریست ها و گردشگران و همینطور مردمان بومی، خیابان استقلال در منطقه بی اوغلو می باشد. در هر دو طرف این خیابان طویل و بزرگ را فروشگاه ها و شعباتی از برندهای معروف و مغازه های مختلف فراگرفته اند. توریست ها و گردشگران حتی اگر این خیابان را برای پیاده روی انتخاب کرده باشند هم باز دست خالی از آن باز نمیگردند. در خیابان استقلال همه نوع جنسی با هر نوع کیفیت و قیمتی میتوان پیدا کرد. اگر به دنبال خرید سوغاتی در خیابان استقلال هستید، بازارچه آزناوور را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازارچه درست اواسط خیابان استقلال قرار داشته و همه چیز در آن پیدا می شود، از پوشاک و جواهرات گرفته تا هدایای با ارزش دیگر. 

خیابان استقلال استانبول

خیابان بغداد استانبول

در کنار خیابان استقلال، خیابان بغداد قرار دارد. این خیابان استانبول مرکز بوتیک های شیک، برندهای معتبر در سطح بین المللی و مراکز خرید می باشد. بهترین مکان برای خرید در این شهر به پیشنهاد توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری استانبول خیابان بغداد است. خیابان بغداد چهارده کیلومتر طول داشته و در قسمت اناتولی شهر استانبول قرار دارد. معروف ترین فروشگاه ها از برندهای بین المللی در این خیابان تامی هیلفیکر، مایکل کورس لانگ چمپ و همینطور از برندهای معروف ترکیه ای واکو  برندروم هستند. 

خیابان بغداد استانبول

خیابان آبدی ایپکچی استانبول

یکی از لاکچری ترین و شیک ترین محله های بالاشهر استانبول، که نه تنها برای توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول، بلکه برای مردم هم محبوب است، محله شیک و زیبای نیشان تاشی می باشد. این محله را با شهرهای معروفی از جمله شهر پاریس مقایسه می کنند. در این محله خاصی و شیک، خیابانی به اسم آبدی ایپکچی قرار دارد. این خیابان مملو از مراکز خرید و فروشگاه های بزرگی بوده که با فروشگاه های بزرگ ترین شهر اروپا مقایسه می شوند. خیابان آبدی ایپکچی بهترین بوتیک های بین المللی مثل کارتیه و لوی ویتون را در خود دارد. همینطور برند معروف ترکیه ای بیمان نیز در این خیابان قرار دارد. 

خیابان آبدی ایپکچی استانبول

خیابان نیسپتیه استانبول

این خیابان به خاطر وجود بزرگترین پاساژ شهر استانبول، یعنی مرکز خرید آکمرکز جزو یکی 5 خیابان معروف استانبول برای خرید می باشد. مرکز خرید آکمرکز در محله اتیلر منطقه بشیکتاش قرار داشته و با چهار طبقه خود دارای بیشتر از 250 فروشگاه و مرکز خرید در مساحتی به اندازه 180000 مترمربع می باشد. 

خیابان نیسپتیه استانبول

خیابان نورو عثمانیه استانبول

استانبول با وجود اجناس آنتیک، جواهرالات و فرش های عالی و فوق العاده خود، شهرت جهانی دارد. خیابان نوروعثمانیه بهترین مکان در استانبول برای خرید این اجناس است. به خصوص اگر به دنبال سرمایه گذاری در مورد یکی از این اجناس هستید، پس حتما از آن دیدن کنید. خیابان عثمانیه بیشتر شبیه به یک پیاده رو بزرگ بوده و از یکی از خیابان های اصلی به بازار بزرگ استانبول میرسد. فروشگاه ارمغان در این خیابان از معروف ترین فروشگاه ها بوده و دارای صنایع دستی، مبلمان، پارچه، هنرهای بومی، جواهرات و ... می باشد. 

خیابان نورو عثمانیه استانبول