گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان : یکی از دیدنی های جذاب شهر میلان، گالری هنر پیناکوتئا دبررا می باشد. این گالری هنر در یک قصر بزرگ قرار داشته و روزانه میزبان بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا ست. نزیک به این گالری قصری باشکوه و مجلل قرار داشته که در قرن چهاردهم و پانزدهم ساخته شده. بنای این قصر آنقدر باشکوه و زیباست که نمیتوان چشم از آن برداشت. گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان در خیابان بررا قرار داشته و سالانه میزبان توریست ها و گردشگران مختلفی از تور ایتالیا می باشد. 

گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان

تاریخچه این گالری هنر

بنای قصری که گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان در آن قرار دارد، در قرن چهاردهم و پانزدهم ساخته شده و همانطور که گفته شد آنقدر زیباست که توجه هر کسی را به خود جذب می کند. گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان توسط ماریا ترسا که اصالت اتریشی داشته در سال 1776 به عنوان یک موسسه مجسمه سازی و معماری افتتاح شد. همینطور کلکسیون اصلی داخل آن هم از آکادمی هنرهای میلان بود، تا اینکه ناپلئون در قرن هشتم میلادی بیشتر نقاشی های مشهور دنیا را وارد شهر میلان کرده و گالری هنر پیناکوتئا دبررا را به یکی از کامل ترین کلکسیون های نقاشی جهان تبدیل کرد.

تاریخچه این گالری هنر

محموعه آثار گالری هنر پیناکوتئا دبررا

اگر به دنبال آثار هنری خاصی هستید، گالری هنر پیناکوتئا دبررا زیباترین و بهترین نقاشی های ایتالیا را زیر یک سقف جمع کرده که از محبوب ترین آنها بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا میتوان آثار لئوناردو داوینچی، نقاش معروف اهل فلورانس را نام برد. یکی از شناخته شده ترین تابلوهای گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان که تمام دنیا آن را می شناسند و جزو گنجینه با ارزش این مجموعه محسوب می شود، لبخند ژکوند داوینچی است. همینطور آثار دیگری هم از هنرمندان ایتالیایی قرن پانزدهم و هجدهم میلادی مثل تینتورتو، ورونس، رافائل، کاراواگیو، گویا، رمبراندت، ون دیک و ... در این گالری هنر موجود است. 

محموعه آثار گالری هنر پیناکوتئا دبررا

ساعات فعالیت گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند هر روز هفته از ساعت هشت صبح تا هفت بعد از ظهر از گالری هنر پیناکوتئا دبررا میلان دیدن کنند.